Mardrömskille

jockesoft

Why you little...
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki Z750-08 (Orange såklart :P)
oFFkeFF skrev:
Ragga på krogen kan ju slå lite fel ibland..

iofs.. Kan ju dra lite fyllestorys en polare till mig ställt till med..
Konstigt att det alltid är en "polare" :rolleyes:

:hej :hej

/Jocke
 

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja.
Fyfan. Jag slutar aldrig att förvånas över vilka människor det finns. Hur fan kan man vara så störd! :zpy :zpy :zpy

\Masonit
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
$noop skrev:
vaddå....Hade du erkänt om det hade varit du? :notme :D

Heh, det fanns en rätt lång tråd med fyllestorys innan SH brakade ihop. Klart som fan man står för det man gjort på fyllan :tummenupp
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
oFFkeFF skrev:
Heh, det fanns en rätt lång tråd med fyllestorys innan SH brakade ihop. Klart som fan man står för det man gjort på fyllan :tummenupp


Hrm ! Brukar inte : "jag förnekar all jag har gjort och sagt!" höras lite så där på morgon quisten Eller!
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
$noop skrev:
Kanske vill ha nån vid sidan om? Jag lovar att inte säga något :rolleyes: :rofl

ChaosX äger mig. Jag tillhör Honom och ENDAST Honom. :bow Han är den bäste och varför skulle jag då vilja ha någon som är sämre...? :fakta
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
exiteme skrev:
ChaosX äger mig. Jag tillhör Honom och ENDAST Honom. :bow Han är den bäste och varför skulle jag då vilja ha någon som är sämre...? :fakta



Äger?!?.... Det visste jag väl att dom höll på med slavhandel därnere i "Nordtyskland"!!!

:rolleyes: Förexten vad kostar du ?? om man får för sig att handla alltså....
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
exiteme skrev:
ChaosX äger mig. Jag tillhör Honom och ENDAST Honom. :bow Han är den bäste och varför skulle jag då vilja ha någon som är sämre...? :fakta

Jag hoppas du förstår att jag skojar :1pajas
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
SSDD skrev:
Äger?!?.... Det visste jag väl att dom höll på med slavhandel därnere i "Nordtyskland"!!!

:rolleyes: Förexten vad kostar du ?? om man får för sig att handla alltså....

Jodå, han äger mitt hjärta... :kär
Slavhandel? Nja, iofs får jag putsa Hans skitiga crosstövlar, som straffkommendering, när jag varit stygg... :rolleyes:

Och NEJ, jag är inte till salu :fakta :D
 

Urre

o jä!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg..
Hoj
Husaberg 650 -03, GRC -02
exiteme skrev:
Måste berätta: Min väninnas kompis drog hem en kille. Sexet var sådär, men han dög. På natten vaknar hon av att han fiser som faan. Det luktar illa. Nåväl, kan väl hända den bäste. Sen vaknar hon igen av att han sitter på huk bredvid sängen. Det låter lite konstigt, lite plas o så och hon hör honom muttra: "Vilken fin **** du har". Och sen fiser han igen... "Vafan, sitter han o r****r? Räckte det inte med sexet?", tänkte hon. Efter att han somnat går hon på toa. På vägen tillbaka tänder hon ljuset. På golvet i sovrummet ligger en stor kladd skit och där är nerpissat! :zpy

Hon väcker honom och han ser förvånad ut. Men efter att ha ipptäckt att han är helt kladdig därbak, kan han inte neka. De städar o röjer. Då upptäcker hon en tolle på elementet. Han har alltså tagit e den med HANDEN och lagt den där!!!! *URK*

När hon kör honom hem (för att bli av med honom) säger han: "Ja, nu när vi gått igenom detta, klarar vi det mesta. De andra tjejerna som jag mött har kastat ut mig med en gång, när detta hänt... När ska vi ses igen?" :eek:

Vilken kille!!!! :skrämd Får väl tillägga att hon INTE ville träffa honom igen. :fakta

Va??? Gör inte alla så :skrämd :confused:
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Frida skrev:
"Min väninnas kompis" *asg* Det brukar heta så, va..

Nog för att Peter e kinky, men så kinky är han inte.... :crash
Tro mig; hade Peter suttit o skitit på golvet, hade vi INTE varit gifta :fakta :fakta :fakta

(Det värsta är att killen som sket på golvet, varit gift och har två barn. Undrar varför frun lämnade honom? :rolleyes: :zpy )
 

Beffe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ingen för tillfället
Haha, ja han verkar ju ha lite problem, men det är i alla fall ett imponerande effektivt sätt att försäkra sig om att inte få någon efterhängsen tjej efter sig som vill träffas fler gånger......
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Det är inte samma väninna som du berätta om förut som var så smart o skaffa barn med en kille hon träffat lite löst över nätet, som sen visa sig ha 15 andra ungar på gång??

Du kanske skulle fundera på att byta umgängeskrets för jag har hört att ointelligens smittar.
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Beffe skrev:
Haha, ja han verkar ju ha lite problem, men det är i alla fall ett imponerande effektivt sätt att försäkra sig om att inte få någon efterhängsen tjej efter sig som vill träffas fler gånger......

hahaha
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top