Konstigt att det alltid är en "polare"oFFkeFF skrev:Ragga på krogen kan ju slå lite fel ibland..
iofs.. Kan ju dra lite fyllestorys en polare till mig ställt till med..
jockesoft skrev:Konstigt att det alltid är en "polare"
/Jocke
jockesoft skrev:Konstigt att det alltid är en "polare"
/Jocke
Hmm, ehh nää$noop skrev:vaddå....Hade du erkänt om det hade varit du?
$noop skrev:vaddå....Hade du erkänt om det hade varit du?
oFFkeFF skrev:Heh, det fanns en rätt lång tråd med fyllestorys innan SH brakade ihop. Klart som fan man står för det man gjort på fyllan
$noop skrev:Kanske vill ha nån vid sidan om? Jag lovar att inte säga något
exiteme skrev:ChaosX äger mig. Jag tillhör Honom och ENDAST Honom. Han är den bäste och varför skulle jag då vilja ha någon som är sämre...?
exiteme skrev:ChaosX äger mig. Jag tillhör Honom och ENDAST Honom. Han är den bäste och varför skulle jag då vilja ha någon som är sämre...?
SSDD skrev:Äger?!?.... Det visste jag väl att dom höll på med slavhandel därnere i "Nordtyskland"!!!
Förexten vad kostar du ?? om man får för sig att handla alltså....
exiteme skrev:Måste berätta: Min väninnas kompis drog hem en kille. Sexet var sådär, men han dög. På natten vaknar hon av att han fiser som faan. Det luktar illa. Nåväl, kan väl hända den bäste. Sen vaknar hon igen av att han sitter på huk bredvid sängen. Det låter lite konstigt, lite plas o så och hon hör honom muttra: "Vilken fin **** du har". Och sen fiser han igen... "Vafan, sitter han o r****r? Räckte det inte med sexet?", tänkte hon. Efter att han somnat går hon på toa. På vägen tillbaka tänder hon ljuset. På golvet i sovrummet ligger en stor kladd skit och där är nerpissat!
Hon väcker honom och han ser förvånad ut. Men efter att ha ipptäckt att han är helt kladdig därbak, kan han inte neka. De städar o röjer. Då upptäcker hon en tolle på elementet. Han har alltså tagit e den med HANDEN och lagt den där!!!! *URK*
När hon kör honom hem (för att bli av med honom) säger han: "Ja, nu när vi gått igenom detta, klarar vi det mesta. De andra tjejerna som jag mött har kastat ut mig med en gång, när detta hänt... När ska vi ses igen?"
Vilken kille!!!! Får väl tillägga att hon INTE ville träffa honom igen.
Frida skrev:"Min väninnas kompis" *asg* Det brukar heta så, va..
Beffe skrev:Haha, ja han verkar ju ha lite problem, men det är i alla fall ett imponerande effektivt sätt att försäkra sig om att inte få någon efterhängsen tjej efter sig som vill träffas fler gånger......
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|