det får man verkligen hoppas...mnåste ju slita ut lite på bakdäcket nu heheheBig D skrev:2066481Japp bara slit som vanligt vet du! Vad tror du får vi sjyst väder så vi kan bränna runt lite nästa vecka?
Bosanac skrev:2066855det får man verkligen hoppas...mnåste ju slita ut lite på bakdäcket nu hehehe
destruid skrev:2068117Fan, jag är i valet o kvalet om o åka hoj ner till lidkpg..Vilka åker hoj ner?
Tar hojen om ja får lite sällskap ner..
Alla som åker hoj ner räck upp en hand eller nåt?
Säg till, ja e på om vi blir ett litet gäng..
SteveO skrev:2068581pathfinder, vare du som var vid arenan i skövde i lördags vid 15-16 tiden?
du åkte därifrån då.....
Mr.Brink skrev:2065360Jag har presis skaffat en motard. Letar själv efter motard åkare som man kan gasa med. Hör av er.
Exxpert skrev:2073151Go morgon!
Idag blire årets första repa med hojen,, ska till väring o ställa in den så den får ett par nya fina packboxar i framgaffeln..
Men det ser helvetes kallt ut ute..
2fast4hjo skrev:2071931Små horn har börjat växa i pannan på mig, får försöka behärska mig för att inte åka dit o jävlas Han vet ju inte om att vi vet vart han bor
Exxpert skrev:2073158Aha,, en annan har ju påsklov..
Låter som jag går i mellanstadiet
Big D skrev:Se där ja vissa har det bra. Ja man får väl glädjas åt en 4:dagars vecka i alla fall.
2fast4hjo skrev:2071931Har fått reda på en del helt otroliga saker om gubben som följde efter mig hem. Han är, som jag redan har konstaterat, ganska anmäler "alla för allt" Har bl a blivit vannsinnig på folk som har väntpå vägen förbi hans hus.
Små horn har börjat växa i pannan på mig, får försöka behärska mig för att inte åka dit o jävlas Han vet ju inte om att vi vet vart han bor
2fast4hjo skrev:2071931Har fått reda på en del helt otroliga saker om gubben som följde efter mig hem. Han är, som jag redan har konstaterat, ganska anmäler "alla för allt" Har bl a blivit vannsinnig på folk som har väntpå vägen förbi hans hus.
Små horn har börjat växa i pannan på mig, får försöka behärska mig för att inte åka dit o jävlas Han vet ju inte om att vi vet vart han bor
destruid skrev:2073775Fint väder idag! Vad sägs om o samla ihop oss o åka lite?
Vart o när?
Big D? Ring mig när du e på väg ut!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar