Silwer
för******
oljeläckaget kan bero på att när motorn går så får du oljetryck i motorn som pressar ut den.
Snabbe_jag skrev:F-n har du inget liv
exiteme skrev:Varför finns det inga säkerhetsvästar för tjejer???? Fattar inte tillverkarna att tjejer har bröst????!!! Min Sinisaluväst e skitsnygg, men vissa saker får inte plats...
Tar de hänsyn till väderleken när man kör upp? Regn, hagel och dylikt måste ju påverka lite....eller...?
Varför pissar min hoj olja när jag kör, men inte när den står still?
exiteme skrev:Varför finns det inga säkerhetsvästar för tjejer???? Fattar inte tillverkarna att tjejer har bröst????!!! Min Sinisaluväst e skitsnygg, men vissa saker får inte plats...
Hohoho nu blir detRymding skrev:Om du är lite händig så kan du modifiera västen. Ta en vämluftpistol och värm det område på västen som ska tryckas ut. Kläm med nåt i lämplig storlek som du hittar i köket. t.ex. en skål.
Räcker inte det om det inte finns nog med material att klämma ut i västen så den blöir för tunn kan du ta upp hål i stället där brösten kan titta ut. Sen popnitar du fast degbunkar i lagom storlek alá Madonna.
EDIT PS
(Om nån tjej behöver hjälp med att bröstanpassa nåt PM:a mig)
EDIT DS
exiteme skrev:Är lite orolig, för jag har hört från flera att de inte gör det.... Och jag ska köra upp imorrn och vädergudarna lovar regn, regn och hällande regn... :skr?
Tar de hänsyn till väderleken när man kör upp? Regn, hagel och dylikt måste ju påverka lite....eller...?
Varför pissar min hoj olja när jag kör, men inte när den står still?
Hightuned skrev:Sluta gnäll, hur bekvämt tror du att det är att klämma ned k*ken i ett skinställ?. Killar har faktiskt också saker som ska få plats!.
exiteme skrev:HA! Jämför du storlek 75 D med en liten prinskorv och två små bihang????!!!!
Hightuned skrev:Du menar väl 2 halva mandariner med en falokorv och 2 kokosnötter?.
exiteme skrev:HA! Jämför du storlek 75 D med en liten prinskorv och två små bihang????!!!!
amullo skrev:Ooohhhhh.... Visst var det så att du var upptagen va? F'n. alltid de bästa som blir uppsnappade först
Annars kan man ju bara hålla med om att en skyddsvästarna som damerna på ridskolan kör med borde funka. Ryggskyddet man man ju antingen integrera i jackan eller köpa ett med njurbälte och axelremmar. Funkar utmärkt.
Hoppas du klarar uppkörningen när du nu får tiden.
När jag körde upp så spöade det under manöverproven, sen blev det torrt. Jag låste framhjulet i konbanan, men fixade det och fick godkänt. Han sa sen att han trodde jag skulle klota ch var imponerad över att jag klarade det. Personligen så har jag ingen j*vla aning om att det låste sig. Måste varit milisekunden innan jag släppte för att styra. Man har tur ibland, helt enkelt.
exiteme skrev:Japp. De bästa är redan upptagna
Nja... Jag vill ha ett riktigt crosskydd med axel, armbågs och bröstskydd. Ska nog följa rådet ovan och göra en madonna variant *s*
Fick ny tid den 1/7. Är inspektören sjuk då (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=13562), lär han få några brutna ben oxå...!!!!!
exiteme skrev:Gnällpelle... Ett skinnställ är format så att metmasken och kompisarna ska få plats. Men en säkerhetsväst är totalt platt framtill. Inte många tjejer som är så lite utrustade... men efter egen undersökning vet jag att killar INTE särskilt ofta behöver så stora skinnställ...MOAHAHEHEHIHIIHIHI....... (fast jag själv har en make som kör cross i rymliga pösiga crossbrallor...Mmmm....)
Hightuned skrev:Vilka skinnställ pratar fröken om, vad jag vet så finns det inga p.t.v och p.t.h ställ?.
Rymding skrev:Jag vet en som har 110 D.
Rymding skrev:Jag vet en som har 110 D.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |