Massa skånska vikingar - Onsdagsgazzet eftersnack

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Flög det fasaner också? Det enda jag såg som flög var Mr K och Tsunami inkl. tre oidentifierade individer (SF piloter) som flög förbi mig strax innan och efter Staffanstorp. Yahooooo vad det gick!
Själv hade jag svårt att köra fortare då mitt mörka visir hann bli riktigt mörkt... :kocko Så är det när man stressar iväg hemifrån.

Mycket trevlig runda Mr K och övriga! Kallt... nääääää.... +2 nästan hela rundan.

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Maverick_ou812 skrev:
Flög det fasaner också? Det enda jag såg som flög var Mr K och Tsunami inkl. tre oidentifierade individer (SF piloter) som flög förbi mig strax innan och efter Staffanstorp. Yahooooo vad det gick!
Själv hade jag svårt att köra fortare då mitt mörka visir hann bli riktigt mörkt... :kocko Så är det när man stressar iväg hemifrån.

Mycket trevlig runda Mr K och övriga! Kallt... nääääää.... +2 nästan hela rundan.

Det var gytt hem att låta hondan slå ut vingarna och flyga hem :yoparty
Fick också hålla igen lite pg tonat visir :tuttar

Rogerr

Radical Touring
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo då
Maverick_ou812 skrev:

Alla andra håller på och frysa ihjäl. Har till och med hört talas om sådana som får hem och fylla upp sig med allehanda frostskydd.
Ingen simpel väderstation ombord där inte, en hel jävla klimatanläggning :skrämd

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag körde förbi er.. vid statoil.. en tickande volvo 740 ljus turkos...
Men jag va o spela paintball istället :tummenupp

TouchMan65

Guest
Rogerr skrev:
Alla andra håller på och frysa ihjäl. Har till och med hört talas om sådana som får hem och fylla upp sig med allehanda frostskydd.
Ingen simpel väderstation ombord där inte, en hel jävla klimatanläggning :skrämd

Naaaah JAG frös inte! Det var ju hur lugnt som helst...plusgrader juuh...bävar bara när temperaturen överstiger 22-23 plus Celcius. :gnissla

Dr J

hej
Gick med
15 Mar 2005
Hoj
Inte japanskt
Som Hellraiser mkt riktigt sa drog jag mot Ystad innan sjöbo. Men jag meddelade bakåt!

Mkt trevlig runda förutom att mina polare som körde på sluttampen verkade ha begett sig hemåt....., därför jag drog. Visade sig att de blivit rekommenderade en kortare väg till fiket av sisteman... :tungan

Hänger på fler gånger! :tummenupp

DOC

Matthe

En bra påg
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda Lead 110 -09, sponsor R1:a i fighter utförande samt delägare i Team Golden Boy Racings vinnarmoppe!
Undrade varför jag frös så förbannat om fötterna hela tiden? Hade tunnstrumpor!! Och att man aldrig lär sig de här med mörka visir :kocko

Tack för en kul runda!

/Matthe

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Maverick_ou812 skrev:

Kan inte varit jag .... Jag kör ALDRIG för fort .......

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Mr K skrev:
Kan inte varit jag .... Jag kör ALDRIG för fort .......

Aldrig:
al`drig adv.
ORDLED: aldr-ig
• inte vid någon tidpunkt:

Jag tror du mena

Alltid:
alltid [al`- el. al´-] adv.
ORDLED: all--tid
1 vid varje tillfälle
2 under alla omständigheter

:tungan

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Glömde min kamera hemma så att det blev mobilen! Till er alla som tror att vi diktade ihop körningen :D här kommer beviset!!! Den sista bilden är taskigt försök att ta fler än 2 bilder utomhus, att hålla handen stilla i kylan var en omöjlig bedrift!!!!!!!

Bifogat

• 30-03-05_1940.jpg
    30-03-05_1940.jpg
    33.7 KB · Visningar: 72
  • 30-03-05_1941.jpg
    30-03-05_1941.jpg
    39.5 KB · Visningar: 65
  • 30-03-05_1942.jpg
    30-03-05_1942.jpg
    22.8 KB · Visningar: 68
  • 30-03-05_1943.jpg
    30-03-05_1943.jpg
    18.9 KB · Visningar: 79
  • 30-03-05_1944.jpg
    30-03-05_1944.jpg
    16.3 KB · Visningar: 81
  • 30-03-05_1945.jpg
    30-03-05_1945.jpg
    10.6 KB · Visningar: 39

TouchMan65

Guest
Attans oxo att jag glömde ta upp kameran när vi var inne. Hade ju den med mig! :3freak

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år