Maverick_ou812 skrev:Flög det fasaner också? Det enda jag såg som flög var Mr K och Tsunami inkl. tre oidentifierade individer (SF piloter) som flög förbi mig strax innan och efter Staffanstorp. Yahooooo vad det gick!
Själv hade jag svårt att köra fortare då mitt mörka visir hann bli riktigt mörkt... :kocko Så är det när man stressar iväg hemifrån.
Mycket trevlig runda Mr K och övriga! Kallt... nääääää.... +2 nästan hela rundan.
Maverick_ou812 skrev:Mycket trevlig runda Mr K och övriga! Kallt... nääääää.... +2 nästan hela rundan.
Rogerr skrev:Alla andra håller på och frysa ihjäl. Har till och med hört talas om sådana som får hem och fylla upp sig med allehanda frostskydd.
Ingen simpel väderstation ombord där inte, en hel jävla klimatanläggning
Kan inte varit jag .... Jag kör ALDRIG för fort .......Maverick_ou812 skrev:Flög det fasaner också? Det enda jag såg som flög var Mr K och Tsunami inkl. tre oidentifierade individer (SF piloter) som flög förbi mig strax innan och efter Staffanstorp. Yahooooo vad det gick!
Själv hade jag svårt att köra fortare då mitt mörka visir hann bli riktigt mörkt... :kocko Så är det när man stressar iväg hemifrån.
Mycket trevlig runda Mr K och övriga! Kallt... nääääää.... +2 nästan hela rundan.
Maverick_ou812 skrev:...Själv hade jag svårt att köra fortare då mitt mörka visir hann bli riktigt mörkt....
Mr K skrev:Kan inte varit jag .... Jag kör ALDRIG för fort .......
Mr K skrev:Kan inte varit jag .... Jag kör ALDRIG för fort .......
Javisst fan... du körde också om mig... Trodde det var åskan som gick men det var ju Spettan.gamle skrev:Inte jag heller för Jag låg i stenrenget bakom MR K hela tiden
Hålla avsånd .... 3sek reglen kanske du glömt på äldre dagar .... hehegamle skrev:Inte jag heller för Jag låg i stenrenget bakom MR K hela tiden
Mr K skrev:Hålla avsånd .... 3sek reglen kanske du glömt på äldre dagar .... hehe
Maverick_ou812 skrev:Javisst fan... du körde också om mig... Trodde det var åskan som gick men det var ju Spettan.
Gammalt djungelordspråk:gamle skrev:O NÄ DÅ jag höll 3 min reglen Men som du kastar sten så räcker inte det
Mr K skrev:Gammalt djungelordspråk:
Man ska inte kasta sten på sin kamrat och hans MC.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|