massa snutar på stan..

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
De tryckte rödljus i ögat på mig, vinka åt sidan, lät mig visa körkort (behöll den också ett bra tag),fick stänga av motorn, blåsa, kontrollera körkort med registret, kontrollera reg skyltar två ggr(!), fråga om jag ägde bilen osv tog jäkla tag jämfört med vanliga polisstop.

Sen i slutet kommer en kollega till honom "p är pelle, inte filip" hehe, han hade väl sagt fel nummer på reg skylten till registret så det hade sett ut som fel skyltar på fel bil .. smart snut.

Sen på frågan vart är grabbarna på väg får han fina svaret "kör bara runt lite",..

nåja, både snuten och jag fick oss ett skratt efter att han i 5 min beundrat min reg.skylt. :hihi

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
Villee skrev:
De tryckte rödljus i ögat på mig, vinka åt sidan, lät mig visa körkort (behöll den också ett bra tag),fick stänga av motorn, blåsa, kontrollera körkort med registret, kontrollera reg skyltar två ggr(!), fråga om jag ägde bilen osv tog jäkla tag jämfört med vanliga polisstop.

Sen i slutet kommer en kollega till honom "p är pelle, inte filip" hehe, han hade väl sagt fel nummer på reg skylten till registret så det hade sett ut som fel skyltar på fel bil .. smart snut.

Sen på frågan vart är grabbarna på väg får han fina svaret "kör bara runt lite",..

nåja, både snuten och jag fick oss ett skratt efter att han i 5 min beundrat min reg.skylt. :hihi

Och vad va skoj med det då?

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Körde efter polisen ikväll jag oxo, först genade dem över en gård (för att slippa rödljuset) och sen glömde de blinkers utgången av rondellen.

Vilket fint exempel de är för oss andra lagliga ;D

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
OlleR6 skrev:
Körde efter polisen ikväll jag oxo, först genade dem över en gård (för att slippa rödljuset) och sen glömde de blinkers utgången av rondellen.

Vilket fint exempel de är för oss andra lagliga ;D
hehe, hade en snutis bakom mig igår, som 1: körde 65 där det var 50 (ja, han låg efter mig.. men fick bromsa när jag bromsade, för jag kom på att de va 50 där)
och 2: blinkade inte heller när han svängde av vägen

Å andra sidan, de är väl bara människor de åxå :brinnerup

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Mavve skrev:
Så du knarkade efter du kom hem??? :va
Så det är alltså inte pga. min bakfylla jag tycker texten känns väldigt lummig och osammanhängande :fyllisar :död

Sonab

Sporthojsnörd
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
Africa Twin 1100 A.S. - 2020 + V-Max 1700
...de har haft extra koll senaste dagarna i STHLM city... "På jakt" efter
kriminella som åker omkring utan KK o.s.v. :fakta

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2