Massa trådar i "Nya Inlägg"

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Nu blev det sjukt mycket trådar i "Visa Nya Inlägg", är det bara jag som tycker att det bara ska vara MC-relaterat där, som innan? :va
Överflödiga Diskussioner och regionalt snack kollade jag för sig efter jag gått igenom nya inlägg, då slapp man kolla de regioner man inte ville kolla... :näsblod

Går det att ställa in i profilinställningarna kanske vilka forum som ska visas under den länken? Eller vore inte det en idé, att man kan skräddarsy det själv? Eller det kanske är väl mycket att kräva? :hihi

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
imaster skrev:
2437379 Går det att ställa in i profilinställningarna kanske vilka forum som ska visas under den länken? Eller vore inte det en idé, att man kan skräddarsy det själv? Eller det kanske är väl mycket att kräva? :hihi
Tanken är väl att en sån funktion ska implementeras, så att man själv ska kunna styra vilka forum man vill visa ifrån. Är väl Swedie som vet bäst när det kommer igång antar jag. :tummenupp

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
VFR -08
Hur går det?

Kommer man att kunna välja vilka forumsdelar man vill ska genomsökas efter nya inlägg. Just nu ser man nästan allt ganska enerverande med hur många sidor som helst som man kollar rubriker på och är av 0 i intresse.

Kanske har missat någon funktion om detta?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...