Massageolja

Neb Jones

Forza stradale! Forza forza!
Gick med
25 Sep 2004
Extremt OT: Vart kan man köpa massageolja som blir varm när man blåser på den? Säljs dom i vanliga affärer eller måste man beställa på nätet?

Neb Jones skrev:
Extremt OT: Vart kan man köpa massageolja som blir varm när man blåser på den? Säljs dom i vanliga affärer eller måste man beställa på nätet?

Måste den bli varm ?
Annars har bodyshop en fin olja som man kan få en droppe lukta gott i....
Kommer inte ihåg vad den innehöll men den ska funka till det mesta :tuttar

Neb Jones skrev:

Jag har en sån.... tyvärr luktar den jordgubb oxå... det e ingen hit..

Luktar i hela hemmet efter en rejäl omgång :tuttar

Tjejen köpte på en sån där "sex-fest" eller va det heter när det kommer en tjej o har förevisning hos nån brud som bjuder in sina polare...

Twosaint skrev:
Måste den bli varm ?
Annars har bodyshop en fin olja som man kan få en droppe lukta gott i....
Kommer inte ihåg vad den innehöll men den ska funka till det mesta :tuttar

Den innehåller mandelolja och man kan få med bland annat persika eller marindoft, fanns nåt mer att välja på oxå som jag har glömt..

Neutral doft funkar ju minst lika bra, men det är ju alltid härligt om älsklingen doftar gott.. :tummenupp

Funkar tokbra till allt möjligt! :banana

Massageolja som blir varm när man blåser på den finns bland annat på www.bluebox.se som är en "räddare i nöden" för folk som inte hinner köpa presenter själva,
de ska enligt egen utsago ha snabba leveranstider, jag har aldrig beställt så jag vet inte hur det är med den saken...

Annars lär de ju finnas på diverse sexshopar på nätet, bara att googla så stöter du säkert på nån..

Lycka till å ha så trevligt! :D :tuttar

Neb Jones skrev:
Den är kass (om det är samma som jag tänker på) Luktar i hela huset och man är helt klibbig överallt och sängen med...

Lush har en hel del olika massagetvålar och oljor. Det kanske finns nåt där som passar .-)
mums filibabba :tungan

Kolla i butiker som säljer sexsaker och underkläder. Eller leta på nätet. Lär juh finnas massor av såna småbutiker i Stockholm...
Jag köpte min värmande olja på Lustgården i Uppsala. Finns massor av olika märken och lukter/smaker.
"Invit Lekolja
Svensk vattenbasserad lekolja. Denna olja kan masseras in på olika punkter på kroppen, tex en bröstvårta eller örsnibben, runt naveln, ja var du vill. När den masseras in blir det varmt av den, och sen blåser man lite försiktigt där man masserar så hettar det till. Sen kan man slicka och äta upp den. Så lek och ha kul. Utforska varandras kroppar."

// Lena

Last edited:
Lilla_Tingeling skrev:
"Invit Lekolja
Svensk vattenbasserad lekolja. Denna olja kan masseras in på olika punkter på kroppen, tex en bröstvårta eller örsnibben, runt naveln, ja var du vill. När den masseras in blir det varmt av den, och sen blåser man lite försiktigt där man masserar så hettar det till. Sen kan man slicka och äta upp den. Så lek och ha kul. Utforska varandras kroppar."
skojjiga smaker det fanns .....

Naturell
Smultron
Melon
Persika
Cappuccino
Smörkola
Äppelpaj
Svart Vinbär
Lakrits
Blåbär/Lime

:tummenupp

Neb Jones skrev:

Gick bra med dejten antar jag? :hihi

Jag köpte min "bli-varm-när-man-blåser-olja" i Amsterdam.
Ni tror mig säkert inte, men där finns det en massa intressanta saker man kan köpa...
Fast de flesta verkar mer intresserade av papperstrumpeter än sexmojänger... :va

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick