Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neb Jones skrev:Extremt OT: Vart kan man köpa massageolja som blir varm när man blåser på den? Säljs dom i vanliga affärer eller måste man beställa på nätet?
Neb Jones skrev:Extremt OT: Vart kan man köpa massageolja som blir varm när man blåser på den? Säljs dom i vanliga affärer eller måste man beställa på nätet?
Twosaint skrev:Måste den bli varm ?
Annars har bodyshop en fin olja som man kan få en droppe lukta gott i....
Kommer inte ihåg vad den innehöll men den ska funka till det mesta![]()
Den är kass (om det är samma som jag tänker på) Luktar i hela huset och man är helt klibbig överallt och sängen med...Neb Jones skrev:Extremt OT: Vart kan man köpa massageolja som blir varm när man blåser på den? Säljs dom i vanliga affärer eller måste man beställa på nätet?
Lilla_Tingeling skrev:Jag köpte min värmande olja på Lusgården i Uppsala.
Rigge skrev:Va är det för konstigt ställe?![]()
E de Homeparty PGLilla_Tingeling skrev:Det e inget konstigt ställe alls. Finns mycket intressant och skönt där...![]()
http://www.lustgarden.se
// Lena
Lilla_Tingeling skrev:Det e inget konstigt ställe alls. Finns mycket intressant och skönt där...![]()
http://www.lustgarden.se
// Lena
skojjiga smaker det fanns .....Lilla_Tingeling skrev:"Invit Lekolja
Svensk vattenbasserad lekolja. Denna olja kan masseras in på olika punkter på kroppen, tex en bröstvårta eller örsnibben, runt naveln, ja var du vill. När den masseras in blir det varmt av den, och sen blåser man lite försiktigt där man masserar så hettar det till. Sen kan man slicka och äta upp den. Så lek och ha kul. Utforska varandras kroppar."
Rigge skrev:Det var ett "T" mer i adressen...Lusgården...
Mr K skrev:skojjiga smaker det fanns .....
Naturell
Smultron
Melon
Persika
Cappuccino
Smörkola
Äppelpaj
Svart Vinbär
Lakrits
Blåbär/Lime
![]()
Min olja smakar milkshake vaniljLilla_Tingeling skrev:Mmm... Min olja luktar/smakar smultron. SOMMAR!!!![]()
// Lena
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning