smiler
Skrapar knän dagligen.....
Cbr skrev:Skärp dig!
Killen kan för fan inte kränga fler än alla samlade Skramlabra- och Kwaksalvarhandlare ihop?!!
Lugna nere nu hårding!!
Har man köpare kan man väll sälja hur mycke som helst?
Cbr skrev:Skärp dig!
Killen kan för fan inte kränga fler än alla samlade Skramlabra- och Kwaksalvarhandlare ihop?!!
smiler skrev:Yeaaaaa!! I rest my case!!
Nån kan väll länka denna tråd till snubben så kanske han kan förklara hur det ligger till.... Intressant å veta!!
Alvarligt,jag tror att har dom.....Det hela verkar ju så seriöst,t.e.x hotmailadressen knasa ju å allt,man förstår ju verkligen att det är en seriös kille det handlar om...Bara handla,verkat ialf busbilligtSilwer skrev:Han skiter i det, du ser ju att han inte vill ha några sånna mail i annonsen.
Vad det hela går ut på begriper jag inte, men kanske nån form av lurendrejeri där man få slanta i förskott osv.
Jag har inte svaret.
Druckit mycket eller?Exup skrev:Alvarligt,jag tror att har dom.....Det hela verkar ju så seriöst,t.e.x hotmailadressen knasa ju å allt,man förstår ju verkligen att det är en seriös kille det handlar om...Bara handla,verkat ialf busbilligt
Forkman skrev:Druckit mycket eller?
Tror du på tomten också?smiler skrev:Varför inte ringa killen då så du får fakta!!
E väll så att han tar hem om det finns köpare??
Tänk om det inte e så illa som du tror..... inte speciellt sjysst isf.
PrecisCaffe skrev:Ååååhhhh nu måste även jag gråta över ironin som den utdöende humorn...
För övrigt så borde man väl ha en riktigt emailadress och inte någon gratistjänst när det rör sig om så mkt pengar. Om inte annat för att ge sken av att vara lite seriös iaf.
Här ligger en hund begraven *sniff sniff*
Exup skrev:Om du har läst mina tidigare inlägg så kanske du förstår ironin...Men du kanske är rutinerad på ämnet,jag har köpt en massa hojjar i mina dar.....Typ en massa 125or,några ,ett par 750gixxers,två st Rettor...Ska du bedömma mej nu!!
Nä då du är inte alls ute och cyklar. Det var det jag menade med inlägget.Borkas skrev:Syftar han inte på svenskan eller är jag helt ute och cyklar?
smiler skrev:Lugna nere nu hårding!!
smiler skrev:Lugna nere nu hårding!!
duc916 skrev:Hmmm...
Är det bara jag som ser sammanträffandet Smiler (namn Thomas). Blocket - Thomas (försäljaren på Blocket asså)
Med tanke på försvarstalet av annonsen, så kanske det är Smiler som har de 68 hojarna???
Bedömningen av hur seriös annonsen är lägger jag ingen vikt vid, tycker bara det var ett kul sammanträffande.
duc916 skrev:Är det bara jag som ser sammanträffandet Smiler (namn Thomas). Blocket - Thomas (försäljaren på Blocket asså)
Mattiaz skrev:Hehe.... man kanske kommer bli tämligen ensam på vägarna med sin -02 när alla ska ha det värsta
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|