RocketQueen
Ny medlem
ktmjacke skrev:Jaaaaaa,nu har ju tråden äntligen lite substans oxå.
Öhhh substans?
ktmjacke skrev:Jaaaaaa,nu har ju tråden äntligen lite substans oxå.
Enda "morgongåva" en frisk o stark man ger en kvinna är väl en ".....pip...."LillaMy skrev:fästman? Kanske en finlandism - vad vet jag.. Blivande make då, det är väl solklart
Drömmer om den dagen när han ska köpa en fin liten grön Ninja åt mig och sänka den vid behov.. (Kan man önska sig en hoj som morgongåva? )
Avataren=tuttat,tuttar,överallt tuttarRocketQueen skrev:Öhhh substans?
Tack!kramMikkE skrev:tuttar e mysiga. sköna att känna på liksom
ktmjacke skrev:Fy fan,det här går ju strålande,känner på mig att jag plockar många pluspoäng ikväll.
He he,ska strax ut på karaokekväll,så man måste ju kolla på forumet om ölen har funkat.LillaMy skrev:
snowwhite skrev:Tack ska du ha, vet att det kommer att gå bra, allt annat flyter på förutom garagevändningen åt höger, serpentinbaban körde jag på 18,56!!! coolt va? Vill börja köra bana sen. hihihi
ktmjacke skrev:Avataren=tuttat,tuttar,överallt tuttar
Ja,vad vore ni utan oss?????RocketQueen skrev:Ha ha ha Karlar...
Å andra sidan så är jag ju mer naken än dig på min avatar,vågar du toppa?????RocketQueen skrev:Ha ha ha Karlar...
Faan jag e avslöjadCoola Ola skrev:Såklart fattade vi att du inte skämtade. Givetvis är du ju numer en dräglande snuskhummer utan flickvän eller liv och som gör allt för att få se lite naket på bild.
Skriver man det magiska ordet i en tråd(som du har en viss förkärlek att göra) så blir det så.You little fox.Bikerbitch skrev:Vad gör alla karlar här i tråden...?
Ok jin Chun: Du är inte alls patetisk! Jag vet en fin 400.a FWS du kan få köpa och så är det bara att börja övningsköra.
Yeah ett par töser bodde iallafall i Sthlmsområdet
Ni vet att det är tjejkörning på lördag? Kika under Träffar&Samåkning
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024