Penguin skrev:Schysst att du fick en bild där jag klappar om min passagerare!
Kryptonit skrev:Då jag tog kortet (på uppvärmningsvarvet) trodde jag att du försökte hitta på någon ny gest att visa mig.
jesper skrev:Schyssta bilder satt du uppe hela natten och fixade till dom eller??? Sömn är tydligen överskattat...
Kryptonit skrev:Instruktören Taz visar efterföljarna hur man ska sitta när det svänger
peefell skrev:Snygga bilder Krypto!
Nu är du allt bra värd en god natts sömn! Eller blir det bara några fjuttiga timmar...?
Alltid lika kul att drömma sig bort från jobbet med hjälp av bilder från rörken...
McB skrev:Schyssta bilder Krypto! Vad använder du för utrustning och har du några tips?
McB skrev:Blir väldigt bra bilder måste jag säga. Själv kör jag med en Nikon Coolpix 995 som jag är väldigt nöjd med överlag, men autofokusen är något slö, och den manuella fokusen är riktigt lam. Hur är det på din? Kan du följa hojen och låta kameran fokusera automatiskt hela tiden, eller har du ställt in fokusen på något förutbestämt ställe?
Kryptonit skrev:Jag följer och låter kameran fokusera hela tiden
McB skrev:Blir det ingen fördröjning när du fyrar av då, eller är kameran såpass snabb?
Jag har iofs kontinuerlig autofokus på min också, men har inte provat den så mycket. Tycker det är störande när den surrar hela tiden. Kanske ska prova lite och se hur det blir.
Kryptonit skrev:Det är ingen fördröjning alls.. och något speciellt surrande blir det inte från min (fast jag står ju precis bredvid banan, så hojarna överröstar nog eventuella ljud)
Psyko skrev:Mycket bra plåtar, och nu var jag med oxå
\H
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari