Massvis med bilder från Rörken igår (11/8)

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
tobbe skrev:
Efter gårdagen är man äntligen invigd i känskraparnas rike! :) Fattar inte varför jag inte kommit till Rörken tidigare.

Det var trevligt att träffas Tobbe. Vi ses väl fler gånger nu när du blivit fast i Rörkenträsket tillsammans med oss andra! :tummenupp

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Kanon Krypto! Snygga bilder :tummenupp . Fastnade tom på två bilder ;)
Det var bra kul igår. Fick väst direkt...så var jag ju där 17.10 också. Tiden går så fort bara, man hinner inte prata med alla.

Ha de'
:) Jocke
PS Filtret fungerade bra såg jag. DS

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Tjoffe skrev:
Otroligt snygga bilder.. Synd att man inte fastna på nått av dom bara :crash

Jag som trodde att jag lyckats få kort på alla som körde medans jag sprang omkring på banan :rodnar

Nästa gång får jag se till att få med dig på bild också :tummenupp

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
:fakta Bäste Hr. Fotokryptonit,

härmed är det officielt att Ni numera är Priviligeret Fotograf i BMW MC Klubben Sverige.

Man får gratulera med dom fina bilder.

Det är troligen förste gång att det fotodokumenteres i Sverige att en BMW boxer Replika snuddar med cylindrarna i marken.. :tummenupp

Bilden av Däck Danne på Replika´en är sålunda också unik :crash

Rörkens reportagen finns på http://bimmer.dc.luth.se/bmw_forum/topic.asp?TOPIC_ID=377

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Penguin skrev:
Det var trevligt att träffas Tobbe. Vi ses väl fler gånger nu när du blivit fast i Rörkenträsket tillsammans med oss andra! :tummenupp

Är tyvärr bortrest nästa måndag :gråta men jag kommer definitivt veckan därefter (om det inte spöregnar, hm). Livet är för kort för att missa Rörken.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
oj va skoj! Fastna på kort t.o.m!
Fast igår kändes det inte som att de gick riktigt bra. Berodde nog delvis på att de va iaf 2 som vurpa mer eller mindre framför nosen på en :eek: En viss Herr Huggorm störde koncentrationen åxå :mad:

Men de e kul ändå :tummenupp
Särskilt med alla bilder! :hej