Matcha Hoj å utrustning

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Jag har precis köpt ett röd-svart(litevitt)-ställ, och funderar på att köpa en svart FZR med blått på (92:a).
Är dock lite rädd för att det ska se konstigt ut (blått-svart tillsammans med röd-svart) eftersom de flesta säger något i stil med "nej det funkar inte om det inte matchar", men själv bryr jag mig inte så mycket. http://www.sporthoj.com/annonser/?id=64

Tror jag ska köra på det ialla fall. :D

Gammal tråd & stort lyft :D

men som svar på din fråga, klart att man kan ha ett rött/vitt ställ till vilken hoj som. Dock så sålde jag mitt eftersom jag beställt helställ

(hoppas du blir nöjd med stället)

Bifogat

• PICT0159.JPG
    PICT0159.JPG
    127.1 KB · Visningar: 113

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag har precis köpt ett röd-svart(litevitt)-ställ, och funderar på att köpa en svart FZR med blått på (92:a).
Är dock lite rädd för att det ska se konstigt ut (blått-svart tillsammans med röd-svart) eftersom de flesta säger något i stil med "nej det funkar inte om det inte matchar", men själv bryr jag mig inte så mycket. http://www.sporthoj.com/annonser/?id=64

Tror jag ska köra på det ialla fall. :D

Min hoj är helt röd, mitt ställ är svart/vitt/blått (Mest svart) och det funkar.

Färgmatchning håller tysk bögvarning!
:tungan

Swedish-Banjo

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2007
Hoj
Ska köpa en Yamaha FZR
Gammal tråd & stort lyft :D

men som svar på din fråga, klart att man kan ha ett rött/vitt ställ till vilken hoj som. Dock så sålde jag mitt eftersom jag beställt helställ

(hoppas du blir nöjd med stället)

Ja jag tänkte att tråden kunde behöva ett ansiktslyft :)
Jo det blir ungefär samma färgkombination som du har på bilden där, och att dömma av din bild så är det ju faktiskt riktigt snyggt!
Så det känns inte som att det borde bli några problem.

JKay:
Ytterligare ett bevis på att det är fler som inte är så himla noga med att färgerna ska stämma till punkt och pricka. Jag kör på din stil där :tummenupp

EPO

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
BMW
Vaaaa ?

Sorry färgblind. Tycker bara om att köra. Är det vrålgay att vara färgblind för då matchar alla färger ???????????????????????????????

:tuttar

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Med min gröna hoj och mitt röda ställ har jag fått höra ganska många gånger att "det matchar ju inte alls". Själv tycker jag inte att det är viktigt nog för att sälja mitt lite skrapade men ganska nya skinnställ med brakförlust. :gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
För mycket matchat är gay. :lol

En riktig biker bryr sig inte om ifall utrustning och hoj inte matchar.Säkerheten går FÖRST.

Även om det var ett gammalt inlägg så är det ju så korkat skrivet. Jag är homo men har aldrig matchat ställ med hoj, inte mina andra homopolare som kör hoj heller....
Och jag tror att jag är "riktig biker" fast jag är bög... :rolleyes:

Däremot kan jag tycka att det kan se bra ut med matchat ställ hos många som gör så, men själv anser mig inte ha råd att skaffa skyddsutrustning som matchar hojen. Lägger hellre de pengarna på tex motordelar till hojarna. Det får bli kläder som är prisvärda istället. Mitt nuvarande ställ är ett svart Halvarsson som jag handlade -87.

/J

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
hehe klart de är kul om de matchar (lite racing stuk ;)) men absolut inte viktigt!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
tycker det är mer gay i så fall med folk på värsting hojar som inte kan köra!!

Eller som inte kan skriva ihop:arsele Svart är trist. Jag ska köra en hård kamp för neonfärger! Någon som är med mig.

Jag är trött på alla dessa svarta, gråa, liggsårsvinröda R1:eek:rna som figurerar i nutid. Jag vill ha tillbaka 90-talets färgpalett. Då kan man välja att köpa ett rosa ställ som passar ihop med hojen då den bland alla blå, neongula och gröna fält antagligen har en liten rosa blixt också.

Jag är nöjd med min matchning iaf =)

Wehooo:tummenupp

Last edited:

MikkE

Guest
Känner mig inte så gay faktiskt...

garage.php

Gripen

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
Honda CBR600F
Ska man ändå slänga en massa pengar omkring sig på hoj och ställ så kan man ju passa på att få det matchande oxå. Det blir så mycket snyggare då. Och att vara snygg är ju en av anledningarna till att vi åker, erkänn nu. :tuttar

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Intentionally misspelling is a different case :fakta

I know
Jag såg några sådana i dina svar till Teo i den andra tråden nyss. Visste inte att det var med flit: "At hämta hem...och manövreingsmöjligheterna..".
:hihi

Men men, jag skriver som en kratta själv
/Peace

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Not gay enuff? Gillar din hoj! du skulle väl ha en travbana till den där i stället va?

Ja med det är dryga böter på att köra på sådana:gnissla. Jag har dock kört sönder fotbollsplaner. Jag gillar inte fotboll- och ishockeymänniskor ändå...
De har ingen humor.

/J

Bifogat

• sladdbild.JPG
    sladdbild.JPG
    95 KB · Visningar: 119

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Vad är väl ett litet t eller ett litet r i förskingring :gnissla
Försök själv att felfritt skriva ett ord på 25 bokstäver :näsblod
I och för sig så tror jag att felet ligger i tangentbordet. Ett Microsoft Natural Keyboard Pro.

Jamen jag säger ju det! Här på SH är det verkligen inget att bråka om, liksom rubrikens fadäs ;)
Ja, det är de djefla tangentborden! :mad:

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...