Gottis
West Coast Xtremes
Gustav O skrev:2364801För att få vara med i en Roadracingkalender så måste man ju åtminstone ha ett ärr på kroppen...
ja då platsar man iaf utan problem iaf.....
Gustav O skrev:2364801För att få vara med i en Roadracingkalender så måste man ju åtminstone ha ett ärr på kroppen...
Magnus skrev:2365047Så bara för att man inte har en vek kropp så sår man inte vara med. Nä DÅLIGT!!!!
![]()
Gottis skrev:2365070va sa du om att va någon biff....![]()
Du kraschar helt enkelt som en kärring.Magnus skrev:2365366Nä inte är jag någon biff, men jag har inga ärr eftersom min kropp inte går sönder så lätt hehe![]()
![]()
Gustav O skrev:2365536Du kraschar helt enkelt som en kärring.![]()
Det låter iofs smart...Magnus skrev:2365564Ja antingen det eller så kraschar jag inte alls... än....
björn.e skrev:2375441Då jag är ett enda stort ego får jag väll bidra med mig själv:
Jackie skrev:2375460my good! hur länge måste man vänta på den här kalendern?!
Alx skrev:2375483Som vi har väntat!![]()
björn.e skrev:2375536Väntade ju en vecka på att du skulle lägga upp den, men men![]()
björn
Mattias skrev:2375578Vi kanske kunde ha en kalender med jättesnygga killar, och en annan med vanliga lönnfeta, rökande rookies. Eller om man kunde ha en dubbelsidig kalender på nåt vis. Annars kan inte jag vara med!![]()
Mr K skrev:2354804Mitt bidrag är sexy Hugo "RRacer" på knutstorp ERF
Hur fan har du lyckats hitta den bildserienDawg skrev:
Mattias skrev:2375578Vi kanske kunde ha en kalender med jättesnygga killar, och en annan med vanliga lönnfeta, rökande rookies. Eller om man kunde ha en dubbelsidig kalender på nåt vis. Annars kan inte jag vara med!![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |