Arawak skrev:2435517Rookie 600 och Standard 600
Rätta mig om jag har fel.
SLADDVARNING skrev:2435507Vem är han,känner inte igen honom?Vad har han kört för något här hemma?
Imponerande, minst sagt!Troubleman skrev:2438403Jepp, jag blev 2:a i Manx GP, på en helt standard R6-04.
Kan meddela att hojjen inte räckte till mot en special trimmad GSXR 750.
Genom speedtrapen över start och mål var jag 18 mph långsamare än Shane. Och då är detta inget överdrivet snabbt parti. Det fanns ställen som var betydligt mer frustrerande att försöka följa honom i genom. Dessutom så fungerade inte fjädringen efter första varvet, kändes som att ha punktering, en något olustig känsla när man passerar stenmurar, hus, träd, telefonstolpar och trottoarkanter i 268 KM/h.
Men jag körde om han 5 ggr på första varvet. Alltid något!
Bästa hälsningar
Troubleman
Tack!samuel w skrev:2438407Imponerande, minst sagt!
Troubleman skrev:2438403Jepp, jag blev 2:a i Manx GP, på en helt standard R6-04.
Genom speedtrapen över start och mål var jag 18 mph långsamare än Shane. Och då är detta inget överdrivet snabbt parti. Det fanns ställen som var betydligt mer frustrerande att försöka följa honom i genom. Dessutom så fungerade inte fjädringen efter första varvet, kändes som att ha punktering, en något olustig känsla när man passerar stenmurar, hus, träd, telefonstolpar och trottoarkanter i 268 KM/h.
Bästa hälsningar
Troubleman
Världsklass på din körningTroubleman skrev:2438403Jepp, jag blev 2:a i Manx GP, på en helt standard R6-04.
Bästa hälsningar
Troubleman
Troubleman skrev:2438522Tackar,
Enligt expertis så hade jag kunnat rundat banan på cirka 121-122 MPH i snitt med en riktig hoj. Blev erbjuden en fabriks Honda CBR 600 RR (127 HKR). Men tyvärr så regnade näst sista träningen in så jag hade inte hunnit kvala in den hojen. Man måste köra 3 varv som nykommling med en ny hoj. Så det var synd. Annars hade jag ställt upp i Junior och Senior klassen också.
MVH
T-man
Troubleman skrev:2438522Tackar,
Enligt expertis så hade jag kunnat rundat banan på cirka 121-122 MPH i snitt med en riktig hoj. Blev erbjuden en fabriks Honda CBR 600 RR (127 HKR). Men tyvärr så regnade näst sista träningen in så jag hade inte hunnit kvala in den hojen. Man måste köra 3 varv som nykommling med en ny hoj. Så det var synd. Annars hade jag ställt upp i Junior och Senior klassen också.
MVH
T-man
stronzo skrev:2438428Dessutom, helt otrolig profilbild du har...!!! Stort grattis, galning!!!!
EDIT: (profilbild, ej avatar)
White Wolf skrev:2443238Ett stort GRATTIS Mats!!
Hoppas du får möjligheter att tävla på bättre material och med samma förutsättningar som de andra. Då är du snart nummer ett på IOM
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |