Mats Nilsson

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Ingen bör bli överraskad om den här tråden efter ett tag fylls med RIP-kondoleanser.

Att du alltid bara måste måla Fan på väggen!
Tror nog att alla inklusive Mats själv vet att det är farligt i Real Roadracing.
Men det är farligt i "vanlig" Roadracing också så också på vägen eller hemma i fåtöljen.


Grattis Mats kul att du satt Sverige på TT kartan igen.
 

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
Jag vet att Mats säkert inte är nöjd, det blir han inte förrän han vinner! Men han bör vara grymt nöjd med tanke på det få antal varv han lagt totalt på Isle Of Man och redan är uppe i topp tio och rör om! Det är ändå 6 mil och en bra bit över 200 böjar som ska sättas.........på ett varv.

Ingen bör bli överraskad om den här tråden efter ett tag fylls med RIP-kondoleanser.

Bättre att köra ihjäl sig på TT:t än på åsen eller svie.....då blir man i alla fall ihågkommen. IOM är RIKTIG RR!!!
 

Bifogat

  • hemsida_080602.jpg
    hemsida_080602.jpg
    110.9 KB · Visningar: 114
Last edited:

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Tatooine
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1
Mats Nilsson har kört in på en tolfteplats under dagens 600:a lopp...verkar ha fått något tidsstraff under loppet.
 

hizzy

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Årsunda
Hoj
Norton
Mats fick ett 5:sek tidstillägg i samband med depåstoppet,jag vet inte varför,men jag antar att han missade i "stop-boxen". Som heliac skrev så var Mats "manligt behärskad"i sin glädje över 8:e platsen i måndags;) Bruce Anstey som diskades och fråntogs både seger och varvrekord i måndags,revangerade sig rejält genom att vinna och sätta ett ännu snabbare varv idag:Bugar Han är grym den karln,han har vunnit ett TT varje år sen han började köra på IoM,dessutom tror jag tamejf*n han varit förkyld vartenda år också:D
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top