Mr.Burner
Vill ha båge igen!
twinner skrev:Kan nån lägga upp det?
PLease_:=)
De går att kolla på svt:s hemsida!! under sporten!
twinner skrev:Kan nån lägga upp det?
PLease_:=)
De sporter du räknar upp, förutom rally som jag inte såg en skymt av (om du nu inte menade Mattias Ekström som kör i DTM ), anses väl vara folksporter och de har hundratusentals utövare.MikkE skrev:förstår mig inte på sportspegeln riktigt.
Deras program: Fotboll Golf Intervju Golf Golf Rally Intervju Fotboll Tennis Golf
Fotboll Matti
forren skrev:Får man fråga vad låten heter i bakgrunden?
Den gick såhär: "The same old song...."
Ontopic, sämsta kameravinklarna men matti är fortfarande kung
forren skrev:Får man fråga vad låten heter i bakgrunden?
Den gick såhär: "The Same old song...."
Ontopic, sämsta kameravinklarna men matti är fortfarande kung
Neutral skrev:Fattar inte all besvikelse över kameravinklar, hade ni förväntat er en instruktionsvideo? Det var lite mer rockvideo över den och jag tyckte det kändes mycket fräschare än att bara filma från sidan som det brukar vara. De måste ju ha lagt mycket mer energi på detta och jag tror folk tyckte det var häftigt.
Okej att det ser hätigt ut med dom där klippen, men jag tror inte att fotbollsmänniskorna ser hur extremt duktig Matti är. Med dom där klippen, så är det ju omöjligt att se vad han gör med hojen.Neutral skrev:Fattar inte all besvikelse över kameravinklar, hade ni förväntat er en instruktionsvideo? Det var lite mer rockvideo över den och jag tyckte det kändes mycket fräschare än att bara filma från sidan som det brukar vara. De måste ju ha lagt mycket mer energi på detta och jag tror folk tyckte det var häftigt.
Roger_SWE skrev:Okej att det ser hätigt ut med dom där klippen, men jag tror inte att fotbollsmänniskorna ser hur extremt duktig Matti är. Med dom där klippen, så är det ju omöjligt att se vad han gör med hojen.
Matti, du är grym
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |