Mattias är typ tjock och ful fy fan ba!

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Penguin skrev:
Jäkligt schnygg pose måste jag säga! :lol

För mycket av det goda. Så cool och kaxig att ingen vågar gå fram och be om autograf.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag såg att Krypt på niten tog en bild precis när jag vände mig om. Det är det jag håller på med, jag dansar inte. Faktiskt.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chrille skrev:
Har jag inte såvida man inte räknar biltemas grova handrengöring som hudkräm. ...men det gör ju inte kille som använder Dove. Jocke Apstruts skrek förskräckt när jag visade honom den store burken och frågade om han ville tvätta händerna.

Jaså, nu fick Obelix med flätan luft igen. Jag kan meddela att jag får tillbaks en rulle film från fotolabbet imorgon. Det kanske är dags för ålfiskar'n att åka på en lång semester, så blir det inte så obehagligt när bilderna kommer upp nu i veckan... :D

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
abstruse skrev:
Jaså, nu fick Obelix med flätan luft igen. Jag kan meddela att jag får tillbaks en rulle film från fotolabbet imorgon. Det kanske är dags för ålfiskar'n att åka på en lång semester, så blir det inte så obehagligt när bilderna kommer upp nu i veckan... :D

Du menar: bättre fly än illa fäkta? :D

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Acrid skrev:
spammer.com?

Många flumtrådar som ploppar upp nuförtiden...har SH drabbats av ngn släng av däng lr?

Det är det dåliga vädret tillsammans med fullmåne som genererar det här beteendet. Själv tycker jag att folk borde åka inlines istället, vad tycker du? :rofl

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Acrid skrev:
Måste va ngt sånt...

Men säg til mig att sluta spamma o gå å lägga mig ja ska upp kl 08 ...........

Du ska stanna kvar, för jag har jätteroligt. Gå upp tidigt kan man göra någon annan gång, och dessutom sover man tillräckligt mycket när man är liten och osnyten.

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
McB skrev:
Du ska stanna kvar, för jag har jätteroligt. Gå upp tidigt kan man göra någon annan gång, och dessutom sover man tillräckligt mycket när man är liten och osnyten.

Osnyten AAAAAAAAHAHAHHAHA

Kul att man kan glädja ngn...

Jag är uppenbarligen fortf. vaken.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Acrid skrev:
Osnyten AAAAAAAAHAHAHHAHA

Kul att man kan glädja ngn...

Jag är uppenbarligen fortf. vaken.

Bra för dig!

Fan vad torrt det låter på svenska... good for you låter coolare. :fakta

Förresten, fest snart? FEST?! FEEEEEEEEST! :öl :rock :öl :rock :öl

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
McB skrev:
Bra för dig!

Fan vad torrt det låter på svenska... good for you låter coolare. :fakta

Förresten, fest snart? FEST?! FEEEEEEEEST! :öl :rock :öl :rock :öl

Sa jag med vemod ...bra för dig du får ju glädjas.

Nä va ere fest? GRILLFÄÄÄÄÄÄST!

usch nu ska ja sova...som synes har jag nått eN SJåN hÄr LÅG niVÅ.......... :crash

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Acrid skrev:
Nä va ere fest? GRILLFÄÄÄÄÄÄST!

usch nu ska ja sova...som synes har jag nått eN SJåN hÄr LÅG niVÅ.......... :crash

Grillfest, just det. Samma gäng samt några till från Sporthojsfesten i Borås, fast utomhus och med ännu mer sprit.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nu måste jag bara lägga mig i den här tråden :D

Gällande Freppa så kommer jag aldrig bli klok på om han är gay eller inte. Jag tror han är vad som faller honom in just för dagen.
När man möter honom i rosa krås skjorta och rosa byxor, då vet man att den dagen har han önskningar om att få vara bebis igen och längtar desperat efter att bli omhändertagen av en kvinna med stora bröst....
Möter man honom en dag i kostym så är det vuxna dagen för honom och han leker vuxen med alla ansvar som hör till.

När han är i farten med chokladsås, fruktsås eller kolasås är det både manliga och kvinnliga offer han jagar och han vet inte åt vilken håll han är den dagen ;)

När han lånar en kompis kjol så är han bög för dagen och är den feminima i ett förhållande. Han kysser pojkar till höger och vänster... :rodnar

Sen kommer den mer vardagliga Freppa och då kan man se honom spana in en tjej föra att nästa sekund upptäcka att både han och hon är borta???... :confused: :confused:

Mattias då, en gay som kan allt och vet allt, men är han gay med femenima sidor? Står vi tjejer verkligen sådär ihop
krympta med putande rygg?

Dock har jag sett Mattias spana in tjejer med och då kan han inte vara gay, eller??? :confused:

Vad har då dessa gemensamt då? Jo dom har :squid
men där är en stor skillnad. Freppis har en stor muskelmaskin typ värsting ch Mattias har en liten sak men är tvär värst ändå.
Okej att han bytt upp sig nu, men med 250 myggpipsmuller slog han det mesta i alla fall.

Dock är båda dessa herrar lite åt båda hållen och vi (jag) älskar dom för att dom är som dom är :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...