Solan
PotatoesMc.com
kiko skrev:Solan: Kul med personliga dekaler på en annars väldigt "ren" Ducce![]()
Tack ska du ha.... Nu känns den faktiskt lite mer "min".

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kiko skrev:Solan: Kul med personliga dekaler på en annars väldigt "ren" Ducce![]()
Solan skrev:Du är fortfarande ute och går på isen....![]()
d1ce skrev:Du kanske inte har sett de övriga exemplen som finns här på forumet?
//@
edit: bara för att visa det absolut snyggaste och manligaste så kan jag väl presentera mitt ex...![]()
Maxxi skrev:Men ditt lilla spagettibarn, hon la ju ut bilderna för att hon ville ha en kommentar om att det var så snyggt! Visst de flesta skriver åhhh va fint å va snyggt om allt, även fast en del inte tycker det utan skriver det folk vill höra. Jag tyckte inte det va snyggt, därför skriver jag det också! Är det något fel med det? Trodde detta var ett forum där man fick framföra sina åsikter, inte fan hoppar jag på dig bara för du tyckte det va snyggt!
Santo skrev:Ne men däremot hoppar du på när du själv får kritik din jävla åsna... syftar på 4:e ordet i ditt inlägg. (vilken snubbe, e du sann eller?)
El Presidente skrev:Santo - då jag förstått att du har italienskt påbrå undrar jag bara om du har lust att översätta texten på Rossis hjälm+T-Shirt efter han säkrade VM-titeln i helgen?
Sorry alla om jag var lite OT...
Var det så det var skrivet? I så fall betyder det "vilken föreställning" eller "vilken uppvisning".Mattias skrev:"che spettacolo"
Santo skrev:Var det så det var skrivet? I så fall betyder det "vilken föreställning" eller "vilken uppvisning".
Santo skrev:Var det så det var skrivet? I så fall betyder det "vilken föreställning" eller "vilken uppvisning".
Vapor skrev:
Chronic skrev:Han gör säkert snygga dekaler, men svarar inte mig på PM![]()
RoLLER skrev:Han noterar och skickar SMS när han ser nån flickas hoj från forumet el. dyl.
Beware! MATTIAS SER OSS!!!
DanTheMan71 skrev:Sen finns det lirare på detta forum som troligen kört in mobilen i röven eftersom denne inte hör när det piper till.Borde åtminstone känna vibbarna men det tar han antagligen för hemorojder![]()
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning