Mattias och hans dekaler

d1ce skrev:
Du kanske inte har sett de övriga exemplen som finns här på forumet?

//@

edit: bara för att visa det absolut snyggaste och manligaste så kan jag väl presentera mitt ex... :D

Du skulle ju ha svarta prickar i olika storlekar så att de ser ut som en jättelik Schweitzerost!

Maxxi skrev:
Men ditt lilla spagettibarn, hon la ju ut bilderna för att hon ville ha en kommentar om att det var så snyggt! Visst de flesta skriver åhhh va fint å va snyggt om allt, även fast en del inte tycker det utan skriver det folk vill höra. Jag tyckte inte det va snyggt, därför skriver jag det också! Är det något fel med det? Trodde detta var ett forum där man fick framföra sina åsikter, inte fan hoppar jag på dig bara för du tyckte det va snyggt!

Ne men däremot hoppar du på när du själv får kritik din jävla åsna... syftar på 4:e ordet i ditt inlägg. (vilken snubbe, e du sann eller?)

Santo skrev:
Ne men däremot hoppar du på när du själv får kritik din jävla åsna... syftar på 4:e ordet i ditt inlägg. (vilken snubbe, e du sann eller?)

Santo - då jag förstått att du har italienskt påbrå undrar jag bara om du har lust att översätta texten på Rossis hjälm+T-Shirt efter han säkrade VM-titeln i helgen?

Sorry alla om jag var lite OT...

El Presidente skrev:
Santo - då jag förstått att du har italienskt påbrå undrar jag bara om du har lust att översätta texten på Rossis hjälm+T-Shirt efter han säkrade VM-titeln i helgen?

Sorry alla om jag var lite OT...

Hit me! (ge mig texten bäästa)

That show. Inte såååå långt ifrån. Tvivlar inte på din italienska. Va bara tvungen att kommentera. :arsele

Chronic skrev:
Han gör säkert snygga dekaler, men svarar inte mig på PM :gnissla

Han svarar inte nåns PM grannen. Däremot stryker han runt våra knutar här nere och iaktar vilka hojar som finns på besök och varför. Han noterar och skickar SMS när han ser nån flickas hoj från forumet el. dyl.

Beware! MATTIAS SER OSS!!!

Förexten så börjar ångesten komma krypandes lite att jag fortfarande har min hoj på gatan :( Skulle du kunna göra mig en tjänst och köra den till lagret (frihamnen) tror du.

DanTheMan71 skrev:
Sen finns det lirare på detta forum som troligen kört in mobilen i röven eftersom denne inte hör när det piper till.Borde åtminstone känna vibbarna men det tar han antagligen för hemorojder :hihi

Hahah....! Jag va på Hockey igår. Såg att du SMS'ade. Drog in till stan och tog ett par bira och sen hem ganska tidigt. Därför jag inte hörde av mig.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back