Mattips!!

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Sporthojjare verkar ju vara bra på det mesta
nu behöver jag mat hjälp

ska bjuda nyblivna flickvännen på god fin mat..

nån som har något bra tips på nån god och lagom svår maträtt att laga (max tid 2 timmar)

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Wok funkar alltid? Annars är kyckling eller TexMex en enkel och bra idé?

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Jonne_boy skrev:
Sporthojjare verkar ju vara bra på det mesta
nu behöver jag mat hjälp

ska bjuda nyblivna flickvännen på god fin mat..

nån som har något bra tips på nån god och lagom svår maträtt att laga (max tid 2 timmar)

En klassiker
Du en Fläskfile är aldrig fel? Såvida hon inte är vegebabian!

Antingen helsteker du den eller i ugnen (det är minst jobbigt)

Skivar upp den serverar med ris eller någon form av potatis (Dock ej mos eller vanliga pommes) En sås och en sallad..
Dricka avgör ni själva efter tycke och smak

Och så klart en liten aptitretare och någon efterrätt..

Detta är väldigt enkelt och lättlagat :fakta

Lycka till :hej

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Fisk är sensuell mat....

Men för helvete jonneB, låt dem inte ta dig med sina klor. Spring därifrån så fort du kan o in till garaget och skruva på din cykel. Tjejer är bara till för att vi ska bli lönnfeta och riktiga mesar.

Kärleken till en man går via hans mage medans kärleken till en kvinna går via hans plånbok.

Säger du nån gång tex.: "Nej, nu ska jag göra mig i ordning till träningen..."
Så kommer hon bara svara att dus ka skita i träningen o "mysa" med henne en kväll. Gå inte på den jonneB, gå aldrig på det tricket!!! Det är nåt de kommit på så de kan skylla sin naturliga fetma som komma skall på dig som bara sitter och vill "mysa" på kvällarna istället för att vara aktiv.

Hon kommer även gnälla att din hoj går för fort eller tt det inte finns nåt drag i den som hennes pappas kompis hade i sin hoj........... Gå aldrig på den finten heller, utan montera race-bakdel IDAG!

Köp nytt mobilnummer eller en kass mobil så du kan skylla på nåt när du inte ringer. Förresten jonneB, GE FAN I ATT RINGA TILLBAKA TILL HENNE!

Allting kommer att gå åt helvete nu bara för hennes skull och du tror att du trivs tills hon hittar en singelkille som tränat ideligen eftersom han inte haft en ful tjej som gjort honom förslappad. Alla brudar är fula och kåta.

VÅGA SÄGA NEJ TILL EN TJEJ!!! :fakta :fakta :fakta

750RR

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Fan, Mavve. Ibland har du så jävla rätt. Vad mer kan man säga än :fakta ?

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
maverick_750rr skrev:
Fisk är sensuell mat....

Men för helvete jonneB, låt dem inte ta dig med sina klor. Spring därifrån så fort du kan o in till garaget och skruva på din cykel. Tjejer är bara till för att vi ska bli lönnfeta och riktiga mesar.

Kärleken till en man går via hans mage medans kärleken till en kvinna går via hans plånbok.

Så kommer hon bara svara att dus ka skita i träningen o "mysa" med henne en kväll. Gå inte på den jonneB, gå aldrig på det tricket!!! Det är nåt de kommit på så de kan skylla sin naturliga fetma som komma skall på dig som bara sitter och vill "mysa" på kvällarna istället för att vara aktiv.

Hon kommer även gnälla att din hoj går för fort eller tt det inte finns nåt drag i den som hennes pappas kompis hade i sin hoj........... Gå aldrig på den finten heller, utan montera race-bakdel IDAG!

Köp nytt mobilnummer eller en kass mobil så du kan skylla på nåt när du inte ringer. Förresten jonneB, GE FAN I ATT RINGA TILLBAKA TILL HENNE!

Allting kommer att gå åt helvete nu bara för hennes skull och du tror att du trivs tills hon hittar en singelkille som tränat ideligen eftersom han inte haft en ful tjej som gjort honom förslappad. Alla brudar är fula och kåta.

750RR

Länge sen du fick nått sisst va?

:rofl

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
maverick_750rr skrev:
Fisk är sensuell mat....

750RR

Du är inte ett dugg bitter eller nåt?

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Mavve:
du verkar ha det jobbigt med flickorna tror jag :D

men det e ju så att jag gillar att laga mat.. och så har jag ingen träning imorron.. så jag myser görna med :whip

Henken

Guest
Nudlar & frysta grönsaker.*
Man ska visa upp sig från sin värsta sida redan från början så det inte kommer som en överraskning senare. Stannar hon så är hon en "keeper" ( Nä,inte målvakt).**

* Är gott
** Bör ej tas seriöst

s9d8as0vjk

Guest
Vill du impa så laga detta ... hyfast enkelt och samtidigt supergott !

Parmalindad kycklingfilé med balsamsås

Detta behöver du till 4 portioner:
4 kycklingfiléer
1 tsk salt
1 krm svartpeppar
2 tsk oregano
8 skivor parmaskinka
2 dl vispgrädde
2 msk balsamvinäger
2 msk koncentrerad kycklingfond
2 pressade vitlöksklyftor

Sätt ugnen på 225 grader. Dela kycklingfiléerna på längden. Krydda kycklingen med salt, peppar och oregano. Bryn filéerna i smör i en stekpanna. Linda parmaskinkan runt kycklingfiléerna och lägg dem i en ugnssäker form. Vispa ihop grädde, vinäger, fond & vitlök. Häll i formen ovanpå kycklingen. Stek i mitten av ugnen i ca 15 minuter. Servera med frästa grönsaker och ris. Gärna med nått gott vitt eller rött vin !

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha