Maverick750 vs Bikerbitch i Glasskampen

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Sergeant skrev:
Du förstod innebörden av smutsig ser jag :tummenupp . För precis så menade jag.

När smutsade du förresten ned sängens senast :p

:hej

hmm...är det här spanska inkvisationen??

Nä fan...frågor avbryt...får ju ångest bara jag tänker på det... :(

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Rodentboy skrev:
Vad fan...det är väl i princip omöjligt att inte se dig... :D o du vet ju hur det funkar..ser man reklamen tillräckligt många gånger så vill man ju ha det till slut...

Så ÄR det... :rolleyes: ..typ...

*garvar ihjäl mig* :lol :lol :rofl :rofl

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Uj uj uj. Vilka påhopp Maverick. Menar du att jag är en pojkslampa?
Då har du kolossalt rätt.
Sen att du skäms för att vi hade en het passionerad natt ihop behöver väl inte betyda att du rackar ner på mig här på SH :rolleyes:

Jo, man skall visst ha känslor för den man har samlag med.
Men det tycker inte alla vettdu.
Man lever bara en gång. kom ihåg det.
Din nallebjörnssida överspelar den tuffa kaxiga med tanke på bilden du la ut, tänka sig att den tillomed ligger ute på snyggast.com

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
det här är juh som värsta dokusåpan... :D

hmmm hur ska glasskampen fortsätta? :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:
Uj uj uj. Vilka påhopp Maverick. Menar du att jag är en pojkslampa?
Då har du kolossalt rätt.
Sen att du skäms för att vi hade en het passionerad natt ihop behöver väl inte betyda att du rackar ner på mig här på SH :rolleyes:

Jo, man skall visst ha känslor för den man har samlag med.
Men det tycker inte alla vettdu.
Man lever bara en gång. kom ihåg det.
Din nallebjörnssida överspelar den tuffa kaxiga med tanke på bilden du la ut, tänka sig att den tillomed ligger ute på snyggast.com

Du kan inte vara en pojkslampa, du kan bara vara en slampa och vill du gärna utpeka dig själv till det eller kanske rent av självkröna dig som slampa så visst, värsågod din slampa :p
Jag hade ju inte tyckt om ifall nån kallat mig pojkslampa och det fanns grund till det dessutom :mad:

Man lever bara en gång kanske. Betyder det att du måste knulla vad fan du än får tag på? Att du inte har nån som helst självrespekt kan jag fårstå. Av vilken anledning behöver jag inte dra upp här :rolleyes:

Vi hade inte en natt ihop, vi kommer aldrig att ha det och vi har aldrig haft det nånsin nån gång så länge jag lever. Aldrig. Du behöver inte känna dig ful nu igen bara för att jag förtydligar mitt tycke över dig, men jag måste nog dricka glassbilsbränsle för att sova med dig. Mycket glassbilsbränsle..... JÄTTEmycket.

Min nallebjörnssida? Tuff kaxig sida?
Detta öär inte på nåt sätt att vara tuff. Ser jag ut som en nallebjörn då? Tack :)
Tro inte att jag vill knulla med dig bara för det :fakta

Att den låg ute på snyggast.com har ingenting med någonting att göra, det var inte jag som la ut den. Det är en annan historia.....

Kommer jag ångra mig senare i livet för att jag inte var en pojkslampa? Det tror jag inte. Jag hade snarae ångrat mig över att ha knullat varenda tjej i stan..... fy fan, spyr av bara tanken. :zpy
Det är ingen merit att ha knullat över 50 personer. :fakta Lär dig det din lilla skolflicka.

//Nallebjörnen som inte knullar allt den kommer i vägen för.

Bifogat

• jag750.jpg
    jag750.jpg
    35.3 KB · Visningar: 322

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rodentboy skrev:
Vad har man för bränsle i en glassbi, då??

Milkshake?? :confused:

Det är något oehört miljöfarligt verkar det som. När man spiller på asfalten så blir hålet bara större, större och större...... det förbränns i jordens innandöme antar jag :rolleyes:

Jag skulle inte vilja få det på fingrarna iaf.

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag vill dra mig till minnes att det var DU, käre Flemming som kallade mig pojkslampa.. Elaka skåning
Sen att du menar att du inte knullar allt du får tag på är väl just för att du inte får tag på nåt :rolleyes:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Det beror väl på vad man får tag på också?? Låt Flemming vara lite selektiv...

Jag använder precis samma ursäkt, men jag får dock inte tag på nåt alls... :crash :crash

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Jag vill dra mig till minnes att det var DU, käre Flemming som kallade mig pojkslampa.. Elaka skåning
Sen att du menar att du inte knullar allt du får tag på är väl just för att du inte får tag på nåt :rolleyes:

Jag har aldrig kallat en tjej för pojkslampa. Men slampa..... japp :tummenupp dock inte dig.

Det jag sa i vår senaste konversation var att JAG inte var en pojkslampa.

Jag är hellre utan än med dem som inte tycker om mig för den jag är.

750RR

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
maverick_750rr skrev:
Du kan inte vara en pojkslampa, du kan bara vara en slampa och vill du gärna utpeka dig själv till det eller kanske rent av självkröna dig som slampa så visst, värsågod din slampa :p
Jag hade ju inte tyckt om ifall nån kallat mig pojkslampa och det fanns grund till det dessutom :mad:

Man lever bara en gång kanske. Betyder det att du måste knulla vad fan du än får tag på? Att du inte har nån som helst självrespekt kan jag fårstå. Av vilken anledning behöver jag inte dra upp här :rolleyes:

Vi hade inte en natt ihop, vi kommer aldrig att ha det och vi har aldrig haft det nånsin nån gång så länge jag lever. Aldrig. Du behöver inte känna dig ful nu igen bara för att jag förtydligar mitt tycke över dig, men jag måste nog dricka glassbilsbränsle för att sova med dig. Mycket glassbilsbränsle..... JÄTTEmycket.

Min nallebjörnssida? Tuff kaxig sida?
Detta öär inte på nåt sätt att vara tuff. Ser jag ut som en nallebjörn då? Tack :)
Tro inte att jag vill knulla med dig bara för det :fakta

Att den låg ute på snyggast.com har ingenting med någonting att göra, det var inte jag som la ut den. Det är en annan historia.....

Kommer jag ångra mig senare i livet för att jag inte var en pojkslampa? Det tror jag inte. Jag hade snarae ångrat mig över att ha knullat varenda tjej i stan..... fy fan, spyr av bara tanken. :zpy
Det är ingen merit att ha knullat över 50 personer. :fakta Lär dig det din lilla skolflicka.

//Nallebjörnen som inte knullar allt den kommer i vägen för.

Ja någon gentleman är du då verkligen inte, tänker du nånsin innan du postar dina meddelanden? Skärp till dig och bete dig som en vuxen människa.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
eisbaer skrev:
Ja någon gentleman är du då verkligen inte, tänker du nånsin innan du postar dina meddelanden? Skärp till dig och bete dig som en vuxen människa.

Bara för att din kärring står bakom dig o tittar snett så fort du trycker på tangenterna.

Bli fri.

750RR

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
maverick_750rr skrev:
Bara för att din kärring står bakom dig o tittar snett så fort du trycker på tangenterna.

Bli fri.

750RR

ROTFL :D :D

Mavve!! Du vet ju att jag :bow :bow dej!! Du FET_NINJA_ROCKAR :rock

Skit i Bikerbitch! TA MEJ! TA MEJ!!! :D :D

/Fröken Flemming's wannabe

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...