kajlyl
Tillbaka!
Jag känner honom... både snäll och rolig!Swedie skrev:nä! så rolig var han inte. Du känner han inte heller. Ta tillbaka det där genast!
När jag tänker på det börjar jag nog få lite mavve abstinens!
Mer mavve åt folket!
Jag känner honom... både snäll och rolig!Swedie skrev:nä! så rolig var han inte. Du känner han inte heller. Ta tillbaka det där genast!
kajlyl skrev:Jag känner honom... både snäll och rolig!
Mer mavve åt folket!
mb skrev:Du blev prylad alltså?
jag skojade bara. Mavve e rolig. Men för mycket allt som oftast. Ingen förstår hans problemkajlyl skrev:Jag känner honom... både snäll och rolig!
Mer mavve åt folket!
Iceman1975 skrev:Kanon att ha utanpå skinnstället..
/Lännström
Iceman1975 skrev:Bilder...
Ninjaboy skrev:Killen har ju noll koll på målet men för en nybörjare ser det nog coolt ut.
Mavve skrev:No sweat Nichlas, d vet du
Så är det faktiskt inte.
Just den där, eller rättare sagt de där sparkarna är mer nånting man gör i uppvisningar o dyl.
Den börjar med en enkel hoppande spark mot magen och sen vänder du dig o gör en rundspark mot huvet/rakt upp i luften - i luften, som du ser att jag befinner mig i på bilden.
Spaden träffades och jag landade på fötterna igen - med full koll hela tiden.
Spaden var 2 meter upp i luften - endast ett fåtal är så långa om du kollar folk på stan...
Om du kollar på en uppvisning nån gång från nån kampsport ser du att när de tex. sparkar bort äpplen från svärd med volter o sånt kan man ju undra hur lönt det är att kunna i en tävling. Lär dig först - kritisera konstruktivt efteråt.
//Hörde att nån startat en fin tråd här inne
Mavve skrev:Så är det faktiskt inte.
Just den där, eller rättare sagt de där sparkarna är mer nånting man gör i uppvisningar o dyl.
Den börjar med en enkel hoppande spark mot magen och sen vänder du dig o gör en rundspark mot huvet/rakt upp i luften - i luften, som du ser att jag befinner mig i på bilden.
Spaden träffades och jag landade på fötterna igen - med full koll hela tiden.
Spaden var 2 meter upp i luften - endast ett fåtal är så långa om du kollar folk på stan...
Om du kollar på en uppvisning nån gång från nån kampsport ser du att när de tex. sparkar bort äpplen från svärd med volter o sånt kan man ju undra hur lönt det är att kunna i en tävling. Lär dig först - kritisera konstruktivt efteråt.
Ninjaboy skrev:Killen har ju noll koll på målet men för en nybörjare ser det nog coolt ut.
Iceman1975 skrev:I den ligger min tröjja!!!
Och killen (Mavve) har skickat med massa annat som tröst..
Det var ju inte vad jag väntat mig..
Se bifogade bilder. (tagit med telefon, så kvalitén är inte så bra)
Kan inte tacka dig nog Mavve..
Är skyldig dig en tjänst!
/Lännström
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|