mc åkare närheten av karlskoga??

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
ducati 750ssie 01
tjena!!

tänkte se hur de ser ut me folk här omkring karlskoga..
då ja kommer köra rätt mycket i sommar så skulle de vara skoj å kunna va några st å bara kö en tur skulle vara rätt häftigt å smala ihop ett gäng å ta en tur..

mvh/marcus

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Kom till MacDonalds i Köping annars tisdagkvällar kl 18:00 om du vill brumma med flera:tummenupp10-25 milatrippar ca.

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
ducati 750ssie 01
Kom till MacDonalds i Köping annars tisdagkvällar kl 18:00 om du vill brumma med flera:tummenupp10-25 milatrippar ca.

åfan de får ja ta å försöka gö försöker hitta lite folk här inärheten så man skulle kunan kö ihop lite å umgås å så men verkar ju va hopplöst så tänkte ju föröska här iaf :p

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
åfan de får ja ta å försöka gö försöker hitta lite folk här inärheten så man skulle kunan kö ihop lite å umgås å så men verkar ju va hopplöst så tänkte ju föröska här iaf :p

Suicidal MC Örebro kör lite titt som tätt me...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
okej de har ja aldrig hört talas om fick körkortet sen sommaren slutet av aug men han med nästan 400 mil ändå :p

Dubbelt så långt som jag åkte på hela sommaren :D

De har egen forumdel bland klubbarna så du får kika in där...

Själv sålde ja sporthojen i höstas så lär bara ge mig ut på kortare turer med motarden på gata...

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
ducati 750ssie 01
Dubbelt så långt som jag åkte på hela sommaren :D

De har egen forumdel bland klubbarna så du får kika in där...

Själv sålde ja sporthojen i höstas så lär bara ge mig ut på kortare turer med motarden på gata...

hehe åfan vet ej hur den här e att köra köpte denna för typ 1½ månad sen hehe så har inte kunnat provköra den än å innan de hade ja en yamaha fj 1200 från 86 som var lite småtrimmad å nu har ja en ducati 750ssie så vet inte än om man bötit ner sig effektmässit än hehe :p

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
hehe åfan vet ej hur den här e att köra köpte denna för typ 1½ månad sen hehe så har inte kunnat provköra den än å innan de hade ja en yamaha fj 1200 från 86 som var lite småtrimmad å nu har ja en ducati 750ssie så vet inte än om man bötit ner sig effektmässit än hehe :p

De märks, men det finns ju annat än effekt o på den fronten hände de rätt mkt mellan 86 o 01, vi bor ju vid gelleråsen o det är ju där man ska ägna mest tid när man kör sporthoj..

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
ducati 750ssie 01
De märks, men det finns ju annat än effekt o på den fronten hände de rätt mkt mellan 86 o 01, vi bor ju vid gelleråsen o det är ju där man ska ägna mest tid när man kör sporthoj..

mjo e ju rätt stor skillnad på årsmodell å så ska väl prova å kö någe på gelleråsen i sommar hade ja tänkt men blir lite skoj å se hur de e å kö me en sånhär på vanlig väg med..

va hade du för sporthoj då?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
mjo e ju rätt stor skillnad på årsmodell å så ska väl prova å kö någe på gelleråsen i sommar hade ja tänkt men blir lite skoj å se hur de e å kö me en sånhär på vanlig väg med..

va hade du för sporthoj då?

Hade en Honda cbr600rr..

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Vi brukar åka ett gäng från Eurostop i örebro onsdagar kl 18:00 under säsongen, du är välkommen att åka me :)

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Första resan går av stapeln vid valborg om nu detta jvla snömögel är borta :)
Sen antar jag det kommer bli kortegen i norrköping dan efter de :)

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Vi brukar åka ner och tittat på kortegen är ju en jvla massa hojar i diverse sorter, käka en pizza o ha allmänt trevligt. blir en tur runt 30 mil minst under 1a maj! :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!