MC butik i Sundsvall??

ruffrider

gabb kakk
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
CBR 954 -02 --*FIGHTER*--
ska till sundsvall i morrn å undrar om det e nån som vet vad det finns för mc butiker där??

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Yamahacenter vet jag inget om (bor inte i Sundsvall längre) men Alviks och Moped & Motor har jag köpt hojar av och de är kanon. :tummenupp

kamren

Kamren
Gick med
3 May 2004
Hoj
ZX-9R (Till Salu)
Yamhacenter Sundsvall

Angående förra inlägget!

Ifjol handlade jag och sambon hela utrustningen på Yamaha Center,, kalasbra personal inga problem.. I år har jag varit där 2ggr och varit lika irriterad bägge gångerna när jag åkt därifrån!!

Vart tog de trevliga grabbarna från ifjol vägen?? Sa dom upp sig?

Jag förstår dom!!!

Otrevligare 'människa' har jag aldrig stött på :kocko De andra är det inget fel på,, men just han..

Den där affären kan inte leva länge till om alla ska åka därifrån utan och handla som vi gjort 2ggr.. Och för sista gången..

Resten av historien om min Reklamation av ett par 4mån gamla alpinestars kängor för 2700kr,, behöver jag bara säga så här om..

Jag fick ringa deras leverantör själv och lösa det problemet.........

badcat

Bakslang!? Fan det låter ju äckligt!
Gick med
26 May 2005
Hoj
TL1000s
Va in på Alviks härom veckan..(skulle faktiskt handla oxå) och har aldrig känt mig så in i helvete ivägen!!
Långa suckar av en kille som va snäppet över sovande när man pratade med honom..

ALDRIG MER ALVIKS MC!! :(
Dom har fått den sista kronan av mig iaf.. Tänkte beställa bänkning där, men nu blir det Järvsö istället..även om väntetiden skulle vara två år...

Ericsson

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
badcat skrev:
Va in på Alviks härom veckan..(skulle faktiskt handla oxå) och har aldrig känt mig så in i helvete ivägen!!
Långa suckar av en kille som va snäppet över sovande när man pratade med honom..

... men Johan i butiken är schysst (stockholmssläpet till trots ;-) ringer upp eller mailar när det kommit grejor och ringer och kollar på studs om du undrar något.

Sen kan man ju ha åsikter kring prissättningen på bänkkörningar (åtminstone när jag frågat), det finns ju någonting som kallas för täckningsbidrag vilket är bättre än ingenting för inte f-n går väl den bänken fullt?

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Jag tycker ägaren Peter på Alviks är kanon, tyvärr står han inte så mycket i butiken längre. Även Mattias Eriksson som jobbade där för några år sedan var kanon. Två riktiga entusiaster, åkte ofta dit bara för att snacka lite hoj. Mattias tävlade lite i Rookie 600, undrar vart han tog vägen? :va

På Moped och Motor är det också ägaren Lasse som är väldigt bra att ha att göra med.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
helt ok. somsagt men yamacenter=nja

alviks..åker dit om man ska ha lite smågrejer..
har för tillfället 2st hondor så orginaldelar köper jag så klart på moped o motor..
riktigt bra ställen..

moppe o moto har riktigt bra personal vid disken iaf..
bruka få hjälp snabbt om det inte är smockat...men de händer ju bara då o då :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept