Mc-butiker i Stockholm

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Hoho!

Det är såhär att jag och några polare ska upp till das huvudstad i helgen och vi klurar lite på vilka butiker som man kanske ska besöka. Vi ska köpa en motor och kanske några hojar men efter det så vill vi kolla runt lite, så som Lelles och kanske Ava vad vet jag. SÅ! Vilka butiker är nått o ha, stort utbud på kläder, hjälmar, alternativt klämma på lite nya hojar, säg nåra najs butiker som är värda att besöka...
Ni kanske tycker vi är lite bonniga men vi hänger inte i stockholm sådär skitofta direkt... :)

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Ni ska till...

Mc varuhuset. Norrastationsgatan 93.

Där finns d grejer :) Trevlig o duktig personal,men och utan :tuttar

Go for it! :tummenupp

/H

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Lelles ligger åt Uppsalahållet till tror jag. Det är nästan 10 mil till dit ........

Hoho!

Det är såhär att jag och några polare ska upp till das huvudstad i helgen och vi klurar lite på vilka butiker som man kanske ska besöka. Vi ska köpa en motor och kanske några hojar men efter det så vill vi kolla runt lite, så som Lelles och kanske Ava vad vet jag. SÅ! Vilka butiker är nått o ha, stort utbud på kläder, hjälmar, alternativt klämma på lite nya hojar, säg nåra najs butiker som är värda att besöka...
Ni kanske tycker vi är lite bonniga men vi hänger inte i stockholm sådär skitofta direkt... :)

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
2820816 Lelles ligger åt Uppsalahållet till tror jag. Det är nästan 10 mil till dit ........
oj, de visste jag inte :näsblod

Får överlägga med polarna om man ska åka dit då elr inte... Aja ös på me lite butiker nu :) Eller kanske inte finns överdrivet mycket... men nån mer måste de ju finnas...

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Avamc, där finns det en snygg :tuttar med en riktig kanonhäck...

just det finns roligt o kolla på i hojväg o sånt oxå

caz

Popcornansvarig
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
XJ Diversion 600 - Letar efter en R6 från ~ 03
dock har Lelles MC vääääldigt mkt trevligt, så det kan vara kul att kika förbi om ni ändå har tid... tar inte så lång tid att köra dit, tvåfilig 110 väg, bara man inte fastnar i köer i sthlm så är det lugnt.

Dock råkade jag ut för en mindre trevlig dam där för några dagar sen, hon hade inte mkt kunskap eller vilja att lyssna på mig som kund.

Men fortfarande finns det mkt att kika på.

holman85

Honda CBR 600 RR - movistar
Gick med
2 Jul 2006
Hoj
Honda CBR 600RR Movistar
Hoho!

sväng förbi Honda city i Upplands Väsby ligger vid Infra City säljer det mesta inom honda! :tummenupp

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
MCPoolen i Sunbyberg Tulegatan
MC-boden Lindhagensplan på Kungsholmen

Är närmare stan än Lelles, även fast Lelles ju är värt ett besök

High_Velocity

Sponsra din lokala trafikpolis, KÖR FORT
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Såld
Hoho!

Gör en resa av det hela : avamc mcvaruhuset, dainese butiken på sveavägen , mcboden vid lindhagensplan, mcpoolen i sundbyberg.mc butiken vid stinsen i sollentuna din mc, honda i väsby sen 11 mil norrut lellesmc i uppsala

du får väl använda dig av eniro.se så får du fram gatadresser och sånt

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Brommaplan - Lelles MC = 7,1 mil (detta testat många gånger) om man åker "bakvägen" från väsby. Mycket tveksam till att motorvägen skulle vara längre.

Så det är inga 11 mil från sthlm till lelles.

/Lucky9

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...