yzfjohan skrev:va gött åker ni ner på torsdag lr fredag?
jenni_e skrev:Jag och Linda_W har funderat på att köra upp där.. under förutsättningarna att hon klarar sin uppkörning, men tror det ska gå galant
Någon som varit där innan som kan uttala sig om hur det är där? värt att köra alla mil från malmö?
Vad jag förstod av att läsa här så är det inte allt för mycket sporthojar, så skulle vara kul om man kunde få lite med lite folk från forumet då vi antagligen endast är två som kör upp.
TommyBum skrev:Jag och Micke har varit där 2 år i rad. Varit kul dom gångerna så den träffen e given i år igen. Bumclub KOMMER!!! (och imorn blir det Götet )
jenni_e skrev:Ses väll där. Får ni se våra fina pussycat hotpants
jenni_e skrev:Jag och Linda_W har funderat på att köra upp där.. under förutsättningarna att hon klarar sin uppkörning, men tror det ska gå galant
Någon som varit där innan som kan uttala sig om hur det är där? värt att köra alla mil från malmö?
Vad jag förstod av att läsa här så är det inte allt för mycket sporthojar, så skulle vara kul om man kunde få lite med lite folk från forumet då vi antagligen endast är två som kör upp.
KaliZ skrev:Jag ska göra vad jag kan för att ta mig till V-vik! Har fixat boende i stan, men tänkte hänga på campingen med er...vet ngn om man kan komma o åka som man vill in o ut ifrån campingen???
YZFJOHAN! Du får fixa en stor sporthoj-flagga så vi ser var ni är nånstans!!!
/KaliZ
LazyL skrev:Det går alldeles utmärkt att åka fram och tillbaka så länge du löst biljett/armband.
LazyL skrev:Det är bara knacka på, vi kommer synas... Och höras... Vi bits inte, såvida omständigheterna inte kräver det Och vi har jättegrillen allan med oss.
mjukis skrev:Eller så är det så att du kan springa in och ut på camping hur mycket du vill.. Har jag alltid gjort iaf.
"Festivalområdet" däremot måste man ha band/biljett för att besöka.
KaliZ skrev:Okaj...fint! Då kommer jag när jag känner grill-lukten då!!!
//KaliZ
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |