MC Dagarna Västervik 2007

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Ort
HALLAND/Hyltebruk
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Jag måste börja med att säga förutam allt jävla regn så var det ganska skön träff. men får man fråga en viss herre med sin Suzuki GSX1000R 03 vann du varvar SM eller?? Tok varva en hel dag minst en gång i timmen? vad var felet på dig? Alla här från sporthoj jag träffade var inte glada på dig! Sen eftersom jag inte kan hålla käften så ifråga satte jag dig då! -Du kan dra åt helvete fick man till svar. mycket tufft svar från en fårn tullinge som säger att de bara finns idioter i sthlm. Ja man får hoppas att du nyktrat till och kanske förstått vilken pajas du var! Jag namn ger dig inte här för det vore för tråkigt att sjunka till din nivå!!
Haha,jo jag fick provvarva den med.Tycker varvstoppet på gixxrarna ifrån 03 kommer tidigt:) Kan va lite tjötigt att höra på i längden:tummenupp Om man får fråga,undra när denna herre åkte hem på söndagen:confused: Träffade ivanlig ordning Mattiaz och Hojbrud,börjar snart tradition,synd att vi inte hann festa lite:pannkyss
 
Last edited:

odde_333

in ut slut!
Gick med
9 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
KTM 640
Haha,jo jag fick provvarva den med.Tycker varvstoppet på gixxrarna ifrån 03 kommer tidigt:) Kan va lite tjötigt att höra på i längden:tummenupp Om man får fråga,undra när denna herre åkte hem på söndagen:confused: Träffade ivanlig ordning Mattiaz och Hojbrud,börjar snart tradition,synd att vi inte hann festa lite:pannkyss

Haha jag tyckte bara jag hörde varvtals stoppet;) haha Han är nog kvar än. fråga han ;) jag namn ger honom inte;) :D
 

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Ort
HALLAND/Hyltebruk
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Haha jag tyckte bara jag hörde varvtals stoppet;) haha Han är nog kvar än. fråga han ;) jag namn ger honom inte;) :D
Jag vet vem denne man är också,iom att han gick runt med sin sporthojströja ;) jag var och hälsa på några ifrån Borås nämligen som låg precis vid denna hojj.Den ena killen hade precis köpt en Nightrod,du kanske vet vilka dom är?
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
Jag hade iaf skitkul trots alla nötter som tokvarva hojarna hela tiden.
Har t.o.m. lärt mig något nyttigt under dessa dagarna: Bäverjäl(stavning?) smakar inte hallon. :zpy
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Jäpp mitt minitält kan nog hamna på ert område fler gånger om det är ok vill säga o jag säger bara Ådi rules...
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Jäpp mitt minitält kan nog hamna på ert område fler gånger om det är ok vill säga o jag säger bara Ådi rules...

hehe du e så välkommen..

Jag hade iaf skitkul trots alla nötter som tokvarva hojarna hela tiden.
Har t.o.m. lärt mig något nyttigt under dessa dagarna: Bäverjäl(stavning?) smakar inte hallon. :zpy

wow både lärt sig något nytt och fått en ny idol..

inte illa jesper:D
 
Last edited:

odde_333

in ut slut!
Gick med
9 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
KTM 640
Jag vet vem denne man är också,iom att han gick runt med sin sporthojströja ;) jag var och hälsa på några ifrån Borås nämligen som låg precis vid denna hojj.Den ena killen hade precis köpt en Nightrod,du kanske vet vilka dom är?

vet mycket väl vilka de var, de kom till oss på fredagen om jag inte minns fel.:) Han var minst glad av de alla tror jag:p
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Haha,jo jag fick provvarva den med.Tycker varvstoppet på gixxrarna ifrån 03 kommer tidigt:) Kan va lite tjötigt att höra på i längden:tummenupp Om man får fråga,undra när denna herre åkte hem på söndagen:confused: Träffade ivanlig ordning Mattiaz och Hojbrud,börjar snart tradition,synd att vi inte hann festa lite:pannkyss

Ja det har du rätt i... det är nästan tradition numera :D
Fast jag vågade inte föreslå en öl för dig där du satt och degade i solen ... hade kanske inte varit så bra för affärerna hehe.

JesperN , så jag missade inget iom att jag inte provsmakade Bävergelen då ? :näsblod
 

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Ort
HALLAND/Hyltebruk
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Ja det har du rätt i... det är nästan tradition numera :D
Fast jag vågade inte föreslå en öl för dig där du satt och degade i solen ... hade kanske inte varit så bra för affärerna hehe.
Haha,ingen fara,några öl funkar bra:tummenupp Vi tar det nästa år:tummenupp
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Du missade en extrem smakuplevelse som varade hela natten. :gnissla

Man kanske skulle trycka upp en tröja till nästa år där det stod "Bävergel, can´t beat the feeling" :D
Fan det blir många tröjor att trycka upp till nästa år eller vad säger du Hojbrud (tänker på den där sekten....):näsblod
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top