MC-Demontering Trollhättan "Bike"

BJN

Avliden medlem
Gick med
1 Aug 2008
Hoj
Suzuki SV 1000 S 2004, Triumph Thruxton 2005
Vi försöker alltid jobba efter att nöjd kund är bästa reklamen,
det kan skita sig big-time men se för fa...n till att lös det så kunden är nöjd...

M..V.H Jerker Axelsson ägre av Bike Trollhättan

Jag har ingen anledning att tro annat än det du säger. Jag har verkligen fått ett bra bemötande från Bike vare sig det har gällt MC-försäljning, reservdelar eller verkstad. Verkstaden har jag tackat i mail för att de svarar så snabbt och bra. Mycket bättre än vad man kan kräva och förvänta sig. När det gäller reservdelar så har det alltid varit trevligt bemötande och en klar vilja att hjälpa till även med det lilla. Att sen inte demonteringen har haft tid att svara på mina mail har jag väldigt lätt att förstå nu.

Madbulle

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
SV1000
Jag brukar inte kolla på så mkt på forum (finns inte tid)......men fick nys om tråden...
Sören är som skapt för att driva en demontering med en företagsorganisation i ryggen. men någon guld gruva är det inte, skulle vi ha en ½-tid x-tra skulle det vara röda siffror
För att få någon lönsamhet skickar vi ut 2-3 mekaniker under lågsäsong för att demontera hojar (vi har väldigt lite att göra i verkstaden Januari-mars)
En solig måndag under våren/sommaren har vi 1800 inkommande samtal på Bike, en onsdag med snö i luften har det varit ner på 50st
Men om det är någon som har något problem oavsett avd får ni gärna ringa 0520-488037eller maila mig. jerker@biketrollhattan.se så löser vi det på bästa sätt.
Vi försöker alltid jobba efter att nöjd kund är bästa reklamen,
det kan skita sig big-time men se för fa...n till att lös det så kunden är nöjd...

M..V.H Jerker Axelsson ägre av Bike Trollhättan

Bra skrivet! Jag håller precis med det du säger då jag har en demontering med och vet vilket problem det är att hinna med allt och lönsamheten är halvdan, ser man på arbetstimmarna kontra ersättningen skulle man lagt av för längesen och gjort nått annat!
Nöjda kunder är den bästa reklamen men i bland går det fel och massor med mail är tyvärr förfrågningar som inte leder till någon försäljning utan tar bara tid.
Det bästa sättet är att ringa för då får man svar direkt och dessutom går det mycket snabbare och man kan ha en snabb dialog om vart man kan rekommendera vidare någon om delen inte finns! (tex till Bike demonteringen för man vet att dom har skrotat en XXX750 nyligen)

Mvh Peter / Kim`s Bil & Mc

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...