Mc förare avled efter singelolycka.

mr_baloo82

Baloo
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha 600 Fazer
Mc-förare avled i singelolycka
En motorcyklist avled på onsdagskvällen efter att ha kört in i ett träd på vägen mellan Ljungbyhed och Stenehed.

KLIPPAN. Mc-föraren, en 39-årig man, avled av allt att döma omedelbart efter den kraftiga kollisionen med trädet. Det var på onsdagskvällen oklart vad som gjorde att motorcyklisten tappade kontrollen och kanade av vägen.

Polisen fick in larmet om olyckan, som inträffade på väg 1212 vid Körslätts gård, klockan 17.04.

hd.se

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Finner inga ord... dessutom har det smällt nu igen.

"En singelolycka med motorcykel inträffade vid 12-tiden på Malmöleden i Helsingborg. Polis och ambulans är på plats. Framkomligheten är begränsad föbi olycksplatsen under räddningsarbetet.

Enligt uppgift ligger motorcykelföraren i vägrenen på den södergående sidan, vid trafikplats Ramlösa. Larmet om olyckan inkom 12.04. Det finns ännu inga uppgifter om skador."

Detta känns inte bra

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
:( :(

-:Edit:- Den sista olyckan är ju precis utanför mitt! :(

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
Vår Mc-Broder ''RÖRIS'' Har lämnat denna Värld, Han var på väg till mej i Onsdags, Men kom aldrig Fram ca; 1km innan så hände det som inte får hända En sån fin Vän & Kamrat som Patrik får man leta efter med Blåslampa, i Dag var vi i Ängelholm på kappelet & fick se Patrik, Som hanns sambo sa så Dog han Lyklig. Vi kommer att träffas en gång till 'Röris'' innan jag säger Farväl till dej,...

Rojon

HSMA
Gick med
23 May 2004
Hoj
Såld Blade
Vår Mc-Broder ''RÖRIS'' Har lämnat denna Värld, Han var på väg till mej i Onsdags, Men kom aldrig Fram ca; 1km innan så hände det som inte får hända En sån fin Vän & Kamrat som Patrik får man leta efter med Blåslampa, i Dag var vi i Ängelholm på kappelet & fick se Patrik, Som hanns sambo sa så Dog han Lyklig. Vi kommer att träffas en gång till 'Röris'' innan jag säger Farväl till dej,...

Lider med dej, jag vet hur det känns att mista en nära vän och en i familjen.
Jag förlorade min lille bror tidigare i år, 14 Januari R.I.P

Så ta det nu lugnt där ute!!!!!!!!

Banditfredde

Raka rör o öppna spjäll
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Har inte tid :(
Röris

Min sambo ringde mig direkt när hon hörde att en mc olycka hade skett utamför klippan. Jag satt i bilen då på väg hem från kallis kallbad i hbg. Snacka om att hjärnan vaknar till liv o börjar undra vem det kan vara. Söndag ringde Kuazimudo mig o undra om jag ville hänga med ut o köra. Först tveka jag för jag o sambon skulle på eftermiddagsfika hos hennes bror. Men när han sa att det var hans bästa kompis som hade dött. Och att patriks sambo skulle hänga med ut oxå. Var de bara självklart att man hänger med när man blir tillfrågad.
Dels att jag hängde med var att jag själv har varit ca 30cm från att plantera skallen i en vägvisar stolpe när jag gick i backen i ca. 180km/h för 4år sedan. Så de var väll inte min tur den gången men helt klart så fick jag en helt annan syn på vad livet är värt. Ett liv är ovärdeligt.
De lilla jag fick träffa Patrik var just en sådan vän man skulle vilja lära känna riktigt väl. Hjärtat på rätta stället. Sist jag träffa han var på statoil macken i eslöv som turen skulle gå ifrån som MCK vilse hade engagerat. Han berätta då att skulle få sin nya båge om en vecka. O han berätta vad han sysla med o ja. babbla kunde han hehe :D. O de kan hans sambo oxå märkte jag:D. Hoppas man kan få lära känna dig lite mer. Och att allt kommer att lösa sig o få finna sin ro igen.
:pannkyss
mvh: Fredrik

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år