MC-Förare blev beskjuten

He||Zen

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
GSX-R 600
En man som färdades på motorcyckel längs köpmangatan i Timrå på måndagen blev beskjuten och träffad i ryggen av vad som förmodas vara en paintball. Han upplevde att skottet kom från en fastighet på västra sidan av vägen, från något av husem efter parkeringen vid ICA. Hade kulan tagit högre upp är det möjligt att han kört omkull och blivit påkörd av en bakomliggande bil. ( ST )

Läste det där i Sundsvall`s tidning idag. Vilka jevla idioter. :mad:

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Aprilia Tuono -07
He||Zen skrev:
2347757 En man som färdades på motorcyckel längs köpmangatan i Timrå på måndagen blev beskjuten och träffad i ryggen av vad som förmodas vara en paintball. Han upplevde att skottet kom från en fastighet på västra sidan av vägen, från något av husem efter parkeringen vid ICA. Hade kulan tagit högre upp är det möjligt att han kört omkull och blivit påkörd av en bakomliggande bil. ( ST )

Jävla idioter... Hoppas att dom aldrig gör det igen.
Tur att man själv inte blev beskjuten när man var där :gnissla

CalleLundin

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Gilera 600RC
tvekar ju på att man kör omkull av att bli markerad med en paintball kula. :machinegu men visst hade man fått tag i ett kräk som skjuter paintball, luft eller sag på en när man kör hoj då hade jag nog :6surkart

Warlock

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2006
Hoj
None for the moment
He||Zen skrev:
2347757 En man som färdades på motorcyckel längs köpmangatan i Timrå på måndagen blev beskjuten och träffad i ryggen av vad som förmodas vara en paintball. Han upplevde att skottet kom från en fastighet på västra sidan av vägen, från något av husem efter parkeringen vid ICA. Hade kulan tagit högre upp är det möjligt att han kört omkull och blivit påkörd av en bakomliggande bil. ( ST )

Va fan ska man behöva agera lerduva för idioter nu också måste ju vara en jävla unge som tycker det är kul att skjuta på bilar o dyl, en stor portion med bög-:fatta! på honom o sen stoppa geväret upp där solen inte skiner.

HbgQ

Guest
Inget förvånar mig när det gäller Timrå..

Kan det stå folk och kasta stenar på bilar som kör på motorvägen så kan dom ju skjuta mot folk oxå...

Tur att man inte bor där

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Äsch, måste vara jobbigt att vara med om det, men har man på sig skydd så är det väl egentligen inga större problem förutom att man blir smutsig!

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Har själv blivit beskjuten utav ett luftgevär förra året.
Det var i ett utav "slumområderna" detta hände i:va

Skottet träffade hjälmen och det var ren tur att det inte träffade på halsen eller visiret!

Last edited:

Hoj_henke

No fuck no ride !
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K1
hmm

Zindelin skrev:
2347816 Äsch, måste vara jobbigt att vara med om det, men har man på sig skydd så är det väl egentligen inga större problem förutom att man blir smutsig!

jag har läst några av dina inlägg och du verkar ju inte ha något vettigt att säga utan bara skapa iritation här på SH.. stackare skaffa ett liv.

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Hoj_henke skrev:
2347859 jag har läst några av dina inlägg och du verkar ju inte ha något vettigt att säga utan bara skapa iritation här på SH.. stackare skaffa ett liv.

Är det jag som inte verkar ha något liv, det är ju du som kollar upp allt jag skriver... JAg har dessutom inte för mig att jag retar upp någon... :pannkyss
Det är lugnt, jag tycker om dig endå :tungan

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Ni är inte kloka där uppe i norrland :arsele :rolleyes:

Lindgren

MML
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
GSXR 600
fyy faan för dessa snorungar...

minns för ett par årsen en vinter kom jag med en 4x4 pickup å nå snor ungar kastade en snöboll på bilen faan va jag vart sur som tur va hade jag ingen bakom så jag kunnde bara grisnita å vek av vägen mot dom, liten glädje vart iaf. när dom vart skraj å började springa all värdens väg ....
låt trafikanter vara ifred säger jag bara, kan hända olycka pg. av choken bara

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Lindgren skrev:
2347925 fyy faan för dessa snorungar...

minns för ett par årsen en vinter kom jag med en 4x4 pickup å nå snor ungar kastade en snöboll på bilen faan va jag vart sur som tur va hade jag ingen bakom så jag kunnde bara grisnita å vek av vägen mot dom, liten glädje vart iaf. när dom vart skraj å började springa all värdens väg ....
låt trafikanter vara ifred säger jag bara, kan hända olycka pg. av choken bara

Jo det är ju klart... man kan ju bli chockad och tappa fattningen på fordonet... det kan jag hålla med om!

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
:blah Det här är orsaken till att man aldrig kör igenom Timra :blah och att det ibland luktar gräsligt illa där :zpy

Ps. Detta inlägg var skrivet enbart för att skapa upprördhet och irritation och är därför inget att bry sig om och kan helt ignoreras Ds.:tungan

HbgQ

Guest
Palmas skrev:
2347966 :blah Det här är orsaken till att man aldrig kör igenom Timra :blah och att det ibland luktar gräsligt illa där :zpy

Ps. Detta inlägg var skrivet enbart för att skapa upprördhet och irritation och är därför inget att bry sig om och kan helt ignoreras Ds.:tungan

:rofl

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
He||Zen skrev:
2348067 shit va ni dömmer ut timrå.. idioter finns överallt

Men framförallt i Norrland.. Inte förvånande egentligen, har man inget eget samhälle kanske man bygger sin världsbild på nyhetsreportage från och filmer om LA!?

Sen är väl alla utanför Sthlm, Gbg och Malmöremsan lite eljest eller?

Ps. Ett helt seriöst inlägg utan nån som helst ironi! Ds.

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
He||Zen skrev:
2348067 shit va ni dömmer ut timrå.. idioter finns överallt
Jag bara retas lite kunde inte lata bli. :pannkyss

Dawg skrev:
2348089 Men framförallt i Norrland.. Inte förvånande egentligen, har man inget eget samhälle kanske man bygger sin världsbild på nyhetsreportage från och filmer om LA!?

Sen är väl alla utanför Sthlm, Gbg och Malmöremsan lite eljest eller?

Ps. Ett helt seriöst inlägg utan nån som helst ironi! Ds.
Ja Norrlänningar skjuter med paintball vilket är lite eljest mot Stockholm och Göteborg där man skjuter med skarp ammunition. :hihi :kulspruta

Ja vi skjuter med paintball ibland i alla fall.:rolleyes:

Last edited:

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
He||Zen skrev:
Jag kan förklara lite. Jag kommer ursprungligen fran Härnösand och du vet ju hur det är med vad man tycker om grannorter sa lite "krig" blir det ju. Sen vet jag att "kriget" mellan Timra och Sundsvall är mycket värre och i en san strid hamnar man väl pa Timras sida.:tummenupp

Det var inget illa menat bara lite tok..

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept