HbgQ
Guest
He||Zen skrev:2348067shit va ni dömmer ut timrå.. idioter finns överallt
Det är för att man har bott i Sundsvall
He||Zen skrev:2348067shit va ni dömmer ut timrå.. idioter finns överallt
JA!ozeo skrev:2348510
äre så ni tycker?
Inte bara det. Där jag bor stod det ungar på en bro ovanför motorvägen och kastade ner välkramade snöbollar på bilar, varav en snöboll/isboll fick framrutan på en bil att spricka och fick bilisten att köra av vägen...Zindelin skrev:2347943Jo det är ju klart... man kan ju bli chockad och tappa fattningen på fordonet... det kan jag hålla med om!
Klintan skrev:2348616Måste bara berätta om!
Det slutade med att dom bad om ursäkt!!
Länge sen nu men det va riktigt skönt att få tag på snorisarna....kände mig JÄTTETUFF
mördat???CalleLundin skrev:2347786tvekar ju på att man kör omkull av att bli markerad med en paintball kula. men visst hade man fått tag i ett kräk som skjuter paintball, luft eller sag på en när man kör hoj då hade jag nog
brukar inte gasa där..IronMike skrev:2349983Nu vet man ju inte bakgrunden..... Mcföraren som fick ett paintballskott i ryggen kanske hade övat slangenkörning fram å tillbaks i 2 timmar kl 05 på morgonen, irriterat ngn stackare som inte kunde somna. Hade det varit jag, så hade jag spännt upp ett rep över vägen istället för ynkligt paintball-skott..
Jag har skjutit moppefuckon med kolsyrapistol som gasat helvete på rakan utanför där jag bor ...även skjutit av kråkor, samt en katt. Nu ere lugna gatan
Slappa skrev:2349834Tyson är igång igen
Det är rätt mannen ja hade gjort samma sak, kanske klått dom samtidigt, lite svårt o hålla humöret i såna situationer
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|