MC-Förare blev beskjuten

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
lite kul halvofftopic..
kom en snubbe (gammal) o han bara babbla att vi här uppe helst s-svallare är så konstiga tråkiga o targiska bara för att vi åker ons träffar på typ 15mil+
när jag åkte åkte vi 200 mil minst o bla bla bla..
samma sak om o om igen...han hade vart i s-svall flera ggr o vi e lata konstiga o bla bla bla bla..
äre så ni tycker? :rolleyes:

sen så har väl timrå kanske oförtjänt rykte..
klart de finns slum o slumområden..finns väl i alla städer..
de enda som inte e såå snyggt är alla alkisar i centrum. :)
 

Knoxan

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Luleå
Hoj
WR450F -05
Alltså, Timrå har grymt mycket alkisar och pundare för att vara så litet. Förmodligen är det även en hel del s-vallare som dras dit så att de kan umgås tillsammans med alla andra white-trash personer som hänger på Timrås tog.

Jag har till och med sett pundare som skjutit upp Heroin helt öppet där. Helt sjukt.

Nu är inte Söråker så mycket bättre, då vi har en del pundare där också, men de märks inte på samma sätt...

/Erik, utflyttad Söråkare
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Zindelin skrev:
2347943 Jo det är ju klart... man kan ju bli chockad och tappa fattningen på fordonet... det kan jag hålla med om!
Inte bara det. Där jag bor stod det ungar på en bro ovanför motorvägen och kastade ner välkramade snöbollar på bilar, varav en snöboll/isboll fick framrutan på en bil att spricka och fick bilisten att köra av vägen...
 

Klintan

Ganska liten, men riktigt snabb
Gick med
12 Dec 2003
Ort
Hemma i huset med Lill-Klintan
Hoj
Doris får duga så länge....
Måste bara berätta om när jag fick tag på 3 killar som sköt plommon med slangbella på farsans 850R. Såg att dom sprang iväg precis efter att det small i sidan...Vände bilen och jagade dom en bit sen kastade jag mig ut ur bilen, lite lätt vansinnig och sprang ifatt en av dom. Fällde honom klockrent med en spark på benet och skrek till hans polare att stanna annars skulle jag slå skiten ur deras polare.:mad:

Dom kom lommande tillbaka och jag frågade vad i helvete dom höll på med.
Tvingade dom att följa med tillbaka till bilen och kolla så det inte va några märken. Det visade sig att det syntes inte ett skit.:rolleyes: Skällde ut dom efter noter och sa att ge faan i att skjuta grejer andras bilar. Och frågade oxå hur dom skulle känna sig om nån gjorde så på deras bilar i framtiden!!

Det slutade med att dom bad om ursäkt!!
Länge sen nu men det va riktigt skönt att få tag på snorisarna....kände mig JÄTTETUFF:tungan
 

GeFeldz

Joråsåatteh...
Gick med
22 May 2006
Ort
Älvsbyn
Hoj
2005 BMW R1200ST och 2021 CF Moto Cforce 1000
Jåååå he är som eljest, vettu, borti norrland... ;)
Haha, det finns idioter överallt som sagt.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Klintan skrev:
2348616 Måste bara berätta om!
Det slutade med att dom bad om ursäkt!!
Länge sen nu men det va riktigt skönt att få tag på snorisarna....kände mig JÄTTETUFF:tungan

Tyson är igång igen:yoparty :D

Det är rätt mannen ja hade gjort samma sak, kanske klått dom samtidigt, lite svårt o hålla humöret i såna situationer:rolleyes:
 
Last edited by a moderator:

IronMike

Guest
Nu vet man ju inte bakgrunden..... Mcföraren som fick ett paintballskott i ryggen kanske hade övat slangenkörning fram å tillbaks i 2 timmar kl 05 på morgonen, irriterat ngn stackare som inte kunde somna. Hade det varit jag, så hade jag spännt upp ett rep över vägen istället för ynkligt paintball-skott..

Jag har skjutit moppefuckon med kolsyrapistol som gasat helvete på rakan utanför där jag bor ...även skjutit av kråkor, samt en katt. Nu ere lugna gatan :tummenupp
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
CalleLundin skrev:
2347786 tvekar ju på att man kör omkull av att bli markerad med en paintball kula. :machinegu men visst hade man fått tag i ett kräk som skjuter paintball, luft eller sag på en när man kör hoj då hade jag nog :6surkart
mördat???
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
IronMike skrev:
2349983 Nu vet man ju inte bakgrunden..... Mcföraren som fick ett paintballskott i ryggen kanske hade övat slangenkörning fram å tillbaks i 2 timmar kl 05 på morgonen, irriterat ngn stackare som inte kunde somna. Hade det varit jag, så hade jag spännt upp ett rep över vägen istället för ynkligt paintball-skott..

Jag har skjutit moppefuckon med kolsyrapistol som gasat helvete på rakan utanför där jag bor ...även skjutit av kråkor, samt en katt. Nu ere lugna gatan :tummenupp
brukar inte gasa där..
30 sträcka o vägbulor :rolleyes:
 

Klintan

Ganska liten, men riktigt snabb
Gick med
12 Dec 2003
Ort
Hemma i huset med Lill-Klintan
Hoj
Doris får duga så länge....
Slappa skrev:
2349834 Tyson är igång igen:yoparty :D

Det är rätt mannen ja hade gjort samma sak, kanske klått dom samtidigt, lite svårt o hålla humöret i såna situationer:rolleyes:

Tyson ligger alltid och väntar på tillfälle att få visa sig:yoparty:mad:
men det händer mer sällan nu för tiden:tummenupp

Men när han behövs då jävlar:fatta! :smasha :kulspruta
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Bor i Timrå och är inte förvånad, grymt mycket moppefjortisar, knarkare och alkoholister, dags för en upprensning här nu :)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top