Skum medlem den här Fest 2009... Känns som smygreklam tycker jag
Undrar om den har samma ip som en medlem som skrivit i tråden
MIDAS: jag ser fram emot det!
Jag vet att det är på fel sida av stan men det är fan lika långt från mig som från er. Så BikerBoyz och Stripes Mc, förfest hos mig och troy! Tröjor gäller annars får ni smaka på batong
Givetvis gäller det samliga 4 klubbar, Stripe Mc, firebladeklubben, bikerboyz och alphabeast. men som sagt tröjor gäller för insläpp hos oss!
/Bosse batong
- Bjuds det på mat oxå? Har hört rykten om kulinarisk expertis hähä!MIDAS: jag ser fram emot det!
Jag vet att det är på fel sida av stan men det är fan lika långt från mig som från er. Så BikerBoyz och Stripes Mc, förfest hos mig och troy!
Tröjor gäller annars får ni smaka på batong
Givetvis gäller det samliga 4 klubbar, Stripe Mc, firebladeklubben, bikerboyz och alphabeast. men som sagt tröjor gäller för insläpp hos oss!
/Bosse batong
Är jag så gott som dödens om jag dyker upp?
Så du menar att du inte skulle släppa in lilla gulliga mig som har annan tröja alltså?
Du är alltid välkommen! Dock kan det ju hända en olycka med dina kläder
Bara man får va naken på efterfesten så kan ja komma i chockrosa med lite fluffigt på!
hehe jag nämnde just vilka 4 tröjor som gäller! Vi bor inte i hus tyvärr så utrymmet är begränsat. Jag har inte plats för hela sporthoj.com tyvärr, önskar jag hade det! Men nu är det som det är så vi andra får ses inne i stan istället!
tröjor som gäller = Stripe Mc, Alphabeast, Fireblade klubben, BikerBoyz.....
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari