Bikerbitch skrev:2646102Bästaste Maffan kommer ställa upp som chaffis mellan stan och festen. Så ni behöver inte bekymra er om kommunala åkdon
Hittar han då?
Kanoners Maffan!
Bikerbitch skrev:2646102Bästaste Maffan kommer ställa upp som chaffis mellan stan och festen. Så ni behöver inte bekymra er om kommunala åkdon
Milla skrev:2646130Hittar han då?
Kanoners Maffan!
Bikerbitch skrev:2646151Självklart gör han det
Den lilla byn är det inga problem att hitta i. Testa Helsinki så ska du se på svårkörd stad..Milla skrev:2646171Stod ju att han va från Skåne, då e det inte självklart, hehe...
Jaja,, kunde väl tänka mig att du skulle vara den som frågar om spriten..Gottis skrev:2646186finns det öl till försäljning lr ska man ta med det själv
Maffan skrev:2646188
Jaja,, kunde väl tänka mig att du skulle vara den som frågar om spriten..
Tacka fan för deGottis skrev:2646194ja va fan sprit måste det ju finnas jag ska ju inte stå bakom baren den här mässfesten
Maffan skrev:2646198Tacka fan för de
Gottis skrev:2646186finns det öl till försäljning lr ska man ta med det själv
Bikerbitch skrev:2646227Öl säljes. Även drinkar, shots och annan alkohol.
Billigare än på krogen så att du kan bli duktigt full.
Gottis skrev:2646410va bara så att infon kom fram..ja priserna är väl som vanligt typ samma som vi tar på våra mässfester
jezziiie skrev:2647923Men hallå Jannica - varför skriver du inte att det är i Huddinge MCK's klubblokal?
Det va de jag tyckte oxå.Ska klubbmedlemmarna va där oxå?jezziiie skrev:2647923Men hallå Jannica - varför skriver du inte att det är i Huddinge MCK's klubblokal?
jezziiie skrev:2647923Men hallå Jannica - varför skriver du inte att det är i Huddinge MCK's klubblokal?
ktmjacke skrev:2649107Det va de jag tyckte oxå.Ska klubbmedlemmarna va där oxå?
Jag undrar av en anledning,e klubbmedlemmarna där?Bikerbitch skrev:2649578Hallå hallå. Ja det kanske jag skulle skrivit direkt, fixat nu! Mycket att hålla i skallen nu vetdu
Alla som läser inbjudan och är sugen på rocka-röv fest är välkomna!
ktmjacke skrev:2649599Jag undrar av en anledning,e klubbmedlemmarna där?
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|