MC Filmer ( Spel filmer)?

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Torque måste ju vara en av dom sämsta hojfilmerna som gjorts. Fast jag gillar den ändå tack vare att det är sporthojar i den. :)

Hade ju vatt häftigt att köpa en av dom där Torque hojarna, GSXR Enduro 1000 typ, man kan köra överallt me dom verkar det som. I öknen, i skogen, på asfalt och i tåg. Det går lika fort överallt dessutom.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
lorkan skrev:
Torque måste ju vara en av dom sämsta hojfilmerna som gjorts. Fast jag gillar den ändå tack vare att det är sporthojar i den. :)

Hade ju vatt häftigt att köpa en av dom där Torque hojarna, GSXR Enduro 1000 typ, man kan köra överallt me dom verkar det som. I öknen, i skogen, på asfalt och i tåg. Det går lika fort överallt dessutom.

Glöm inte bort att choopern går lika fort som y2k hojen.

Ung rebel hete väll en jätte gammal film? Såg den när jag sommar jobbade på filminstitutet. Har för migde va rätt mycket mc i den.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
prulle skrev:
Glöm inte bort att choopern går lika fort som y2k hojen.

Ung rebel hete väll en jätte gammal film? Såg den när jag sommar jobbade på filminstitutet. Har för migde va rätt mycket mc i den.

VAr det inte James Dean som gjorde den? Eller vilken tänker jag på. :confused:

Solid snake

Guest
Finns en ny också nu, supercross heter den, kolla bland mina trådar jag har skapat så har jag slängt in vad jag tyckte om den där.

Ingen verkade intresserad dock........

Veratio

Medlem
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
Kawasaki Z900RS -18
gyver skrev:
torque är väl mer en "sporthoj" film a la fast and the furious men sen att den suger pojk snopp är väl en annan femma

Såg Torque ikväll. Var tvungen, har lite abstinens. Den är ruggigt, ruggigt dålig. Totalt utan handling och skådespelare med talang. Sporthojar med kåpor och superfart (Supermariobros-term), det är inte stenhårt!

Nåväl, såg iaf lite MC. Tack för filmtipsen!

//Niclas

Sewn

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Hoj
Kawasaki ER-6N
Kan passa på att rekommendera en film som heter "Long way Round" som handlar om Ewan McGregor och Charley Boormans resa jorden runt på två BMW GS. Inte en spelfilm och innehåller inga sporthojar heller men det är fortfarande en mycket bra film, främst för att de har så jävla skön inställning och sen är det också en riktig äventyrsresa...

Kanske ska påpeka att Ewan McGregor är killen som spelar Obi-Wan Kenobi i Star Wars..

God Jul :tomten

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...