MC-frakt inom Sverige?

On Saturday I will be driving from Kristianstad to Stockholm and returning on the Monday.
There will be some space on the way there but I will be driving back on Monday with an empty van.
I'm willing to bring something back just for a donation towards the fuel.
Best PM me or contact me via banhoj.com
Thanks

Hej.
I need to transport the moped (200cm x 80 x 100cm) 80kg from Carl Westmans allé,
254 51 Helsingborg to Stockholm 12554, Älvsjö. Anybody can help? Contact me on email oleole1270@gmail.com

Skickat från min SM-N975F via Tapatalk

I'm doing another trip to Stockholm in the morning and returning Sunday with an empty van.
No space on the way there but space on the way back.

Hugger här :hej

Någon som kan hjälpa mig få hem en hoj från Eskilstuna till Tyresö? Någon helg nu i mars. Soppa, skälig ersättning och en räkmacka fixar jag :tungan

/PeterDeleter

Hugger här :hej

Någon som kan hjälpa mig få hem en hoj från Eskilstuna till Tyresö? Någon helg nu i mars. Soppa, skälig ersättning och en räkmacka fixar jag :tungan

/PeterDeleter

En hoj.
Ere en RD 125:a eller en Boss Hoss?
4fe2ee9dfd4d6dad921a770001345fc7.jpg

Det var en helt seriös fråga eftersom jag funderade på om det räckte med en Transporter T6 eller om det behövdes en Crafter med bakgavellyft, men nu får du lösa det själv.

Det var en helt seriös fråga eftersom jag funderade på om det räckte med en Transporter T6 eller om det behövdes en Crafter med bakgavellyft, men nu får du lösa det själv.

Sorry, trodde du skämtade med den bilden du la upp :)
Får lösa sig men är en GSX1250FA som jag köpt osedd.

GSX1250FA.jpg

@PeterDeleter

Så länge det inte blir snö/is kan jag fixa det helgen 13-15 mars. Ska Uppsala - Nykvarn och tillbaka, skulle kunna ta vägen över Etuna men det blir tidig hämtning lördag morgon och leverans söndag em. Den får plats i Transiten utan speglar men jag har sommardäck.

Skickat från min G8441 via Tapatalk

Last edited:
Går det inte att köra hem hojen?

Jo, tanken har slagit mig. Men löjlig som jag kanske är så tycker jag att det är för kallt och sen vill jag inte skita ner hojen innan min säsong i år börjar. Köpt lite gadgets också jag vill sätta på innan "hon" tas ut. Sen är jag i valet och kvalet byta utan att ha kört en kilometer på den byta in till nya Suzuki Katanan av någon anledning (förmodligen någon form av nostalgi på ålderns höst). :D

@PeterDeleter

Så länge det inte blir snö/is kan jag fixa det helgen 13-15 mars. Ska Uppsala - Nykvarn och tillbaka, skulle kunna ta vägen över Etuna men det blir tidig hämtning lördag morgon och leverans söndag em. Den får plats i Transiten utan speglar men jag har sommardäck.

Skickat från min G8441 via Tapatalk

Bugar och bockar för det sjangdobla erbjudandet. För kanske se framtiden an och se vad SMHI säger. Verkar kanske även bli en lite onödig omväg för dig. Den står i Tummelsta lite utanför Eskilstuna. Kanske finns någon i detta fora som har det lite enklare ta hem min hoj kanske? Stort tack för förslaget och ska ha dig i åtanke :tummenupp

Hej,
Behöver hjälp med transport av en hoj Halmstad->Stockholm. Ngn som kan hyra ut lämplig skåpbil/utföra uppdraget år mig till rimlig peng?

Robert

Uppsala-Kungsbacka.
Har ni tips på någon bra prisvärd MC-transportör?

B o P Möbelexpress i Vänersborg ville ha 3000:-! Kör typ en gång / månad.
Lite steep mtp att hojen inte kostar så mkt.....

Jag skulle behöva hjälp med hojfrakt Hisingen - Nyköping. Nån som ofta kör t.ex. Gbg - Sthlm kanske kan vika av E4:an i Nyköping och lämna hojen?

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick