Mc-garage på södermalm sökes!

Daffa

Sporthojsnörd
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawasaki VN 900 Bobber Edition, Kawasaki Zx6-R -08, KTM Duke II 640 "Limited edition" -06
Garageplats på södermalm sökes snarast möjliga, hör gärna av er om ni vet någon eller känner någon som kan tänka sig hyra ut!

D

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Akta dig för Åsögaraget bara. Någon av de andra hojägarna där snor prylar från hojarna. Försökte sno depåstödet (fastkedjat) och snodde senare rizoma blinkersarna, efter det ställde jag hojen på bakgården och där fick den vara ifred.

Daffa

Sporthojsnörd
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawasaki VN 900 Bobber Edition, Kawasaki Zx6-R -08, KTM Duke II 640 "Limited edition" -06
Tack för infon!

Sanslöst att någon annan hoj-broder tar ens grejer...

Henke68

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Diverse
Det givna valet för dig är Ekens MC på Södermälarstrand.
Det är en garageförening med max 30 medlemmar, tillgång till svarv, svets, fräs mm mm.
Kolla på hemsidan http://ekensmcklubb.se för mer info, där finns även en kontaktlänk om du är intresserad.
Vill man inte meka går det naturligtvis lika bra att bara parkera. Priset är dock detsamma.
I och med att det ligger i centrala Stockholm så är hyran därefter, räkna runt tusenlappen per månad inklusive maskinparken och diverse förbrukningsmateriel som skithuspapper.

Daffa

Sporthojsnörd
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Jag har mailat ekensmc flera gånger nu, men har inte fått något svar på ett antal veckor nu:(

Henke68

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Diverse
Märkligt, jag vet att hemsidans kontaktfunktion testkördes för bara någon dag sedan utan problem.
Jag är medlem där så du kan alltid höra av dig till mig i stället. Här är jag inte så ofta, så hör av dig på henrik.nyberg (at) classicbike.se i stället, så hjälper jag gärna till.

Henke68

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Diverse
Fick just höra från Christian på Ekens att han hade fått ett mejl från en Lasse, som kanske är du, som han inte hade hunnit svara på ännu pga semester. Han skulle dock kontakta Lasse snarast.

Daffa

Sporthojsnörd
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Du har mail Henke:)

Du råkar inte ha christians mailadress?

Daffa

Sporthojsnörd
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Nix, inga problem!

Tack för all hjälp, ses den 10e!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras