Mc garaget "snail"

GeFeldz

Joråsåatteh...
Gick med
22 May 2006
Hoj
2005 BMW R1200ST och 2021 CF Moto Cforce 1000
15 papp är väl inte speciellt dyrt för ett godkänt eget låst garage? Jag tycker det verkar riktigt nice, jag menar vad kostar helsystem+pc3+mappning till exempel?

Last edited:

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Det är lungt, gå in i valfri tråd och ta en särskrivning istället.

Eller en sär skrivning... :D

Jag är också ute efter ett billigt garagealternativ.
http://www.blocket.se/vi/18356013.htm?ca=15_s&last=1 kan ju vara en variant men den är ju inte direkt snygg. Jag hittade en annan annons någonstans där priset var 10500:-. Sen finns det lite färdiga carport-lösningar men det är ju inte ett låst garage förstås :)
Jag ska i alla fall kolla upp vad materialkostnaden blir för en enklare carport, bygga kan man ju göra själv (har jag hört) :gnissla

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1 -09
Särskrivning kan (nästan) vem som hellst rätta :tungan

Jag kan ju säga något annat informativt..Hmm, P-skott finns i övningsammo. 9mm och 21mm. :mattias

Hehe :)

Som en kontrollfråga: Vad är det för kaliber på ammonutionen till AK5:an?

Utan att google!!! :)

Å vars ska man ha den där på vintern? Här har vi städdag en dag i veckan, inte fan orkar man flytta den där, och ev inneboende hoj en gång i veckan mitt i vintern :gnissla

Du kan ju slänga allt du städar undan i den :tummenupp

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Denna lösning har funnits i UK i några år. Så att de inte "sett något liknande på internett" är ingen vidare research.

Här är en variant: http://www.secure-a-bike.com/

För övrigt en väldigt bra lösning annars. Dock kan de ju lägga ner lite tid på sin marknadsföring. Att ha både särskrivning och felstavning i annonsen imponerar inte.

Särskrivning kan (nästan) vem som hellst rätta :tungan

Jag kan ju säga något annat informativt..Hmm, P-skott finns i övningsammo. 9mm och 21mm. :mattias

"helst" stavas det :mattias ;)

Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Du kan ju slänga allt du städar undan i den :tummenupp
:va Nej, det är inte vi som bor här som städar, det gör Stockholms stad, dvs, det är parkeringsförbud en dag i veckan, olika dagar på olika vägar i området. Står bilen på fel ställe fel dag så kostar det ohemult mycket i böter :gnissla Och det är oavsett om dom hade tänkt städa, snöröja eller göra något annat eller inte.

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Ha! 5.56.. den va lätt. Härjade omkring med en personlig sån i ett år ju :)

:huvet

5,56x45. Eller .223 som vi lite mer civilicerade säger. En ganska klen kaliber. Räcker t ex inte till att jaga dovvilt med, men tydligen människa enligt försvarsmakten.

Last edited:

krokodilracing

Brum Brum
Gick med
15 Apr 2008
Hoj
Hornet -07, Aprilia Pegaso 650 -96
Nej, det är inte vi som bor här som städar, det gör Stockholms stad, dvs, det är parkeringsförbud en dag i veckan, olika dagar på olika vägar i området. Står bilen på fel ställe fel dag så kostar det ohemult mycket i böter Och det är oavsett om dom hade tänkt städa, snöröja eller göra något annat eller inte.

Du lär ju knappast få ställa plastgaraget på Stockholms gator... Självklart så lär han ju hyra en P-plats där han ställer upp det och där är det ju inte städdag?...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...