Bilderna som togs var med Als kameran. dvs. den vi använde för att föreviga hela grejen. Tog 2 gigabyte med bilder och sen på kvällen var det någon JÄVLA KUK som snodde den så nu har jag varit ute och satt upp 200 posters om att jag skiter i kameran men minnes kortet det vill jag gärna ha tillbaka.
Tur nog har jag kvar alla videokamrer vi använde och detta kommer att bli en DVD just som K han skrev. denna kommer att visas första gången hos oss på verkstan nu på fredag och sen efter det kommer vi att skicka ut den till alla som skulel ha den.
--------------------------------------------------
En annan rolig sak nu.....
Vi samlade ju in pengar i mjölktunnor. Dessa har vi nu vänt upp och ner och räknat vad som fanns i dom. Lite trött i huvudet efter att ha räknat till 142.208 spänn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjukt kul och detta är i rena cash som vi fått i tunnorna.
Lägger man sen til de ca 100.000 vi har fått in på kontot via postgiro så närmar vi oss en kvarts milijon.
Fast att någon idiot tog bilderna så kan man väl ändå säga att jag är stolt, nöjd och ganska så glad.
Eddi skrev:
2430786 såg någon som satt längs vägen med fete kamera och fottade. Någon som vet var man kan se/köpa dessa bilder? OM man nu kom med kanske
var kunde man få tag på filmen som spelades in?