Det beror på vad du är ute efter?Vilken mc firma tycker ni erbjuder bäst service/hjälp och besitter bäst kunskap av de mc-handlare som finns i Umeå?
En helt annan fråga. Ska köpa ryggskydd, var finns dom bästa?
Efter mycket läsning har jag kommit fram till att jag vill ha ett Halvarssons Track ryggskydd. Var i Umeå hittar jag det?
Norrlands MC, Formvägen 11, Ersboda
![]()
Norrlands MC, Formvägen 11, Ersboda
![]()
Ska dit och kika på Shoei hjälmar![]()
10% rabatt får man också som klubbmedlem![]()
OT, EN kompis som snart har kortet, ska se till vi blir medlemar, jag fegade ensam förstmen nu så, väntar på löning efter en dyyr månad
![]()
Vad skiljer medlemsavgiften till umcc från familjeavgiften?
Jag vet inte om jag förstår dig riktigt men medlemsavgiften på 240kr gäller för enskilt medlemskap. Familjeavgiften är en medlemsavgift för hela familjen. Består familjen av mamma, pappa och 8 barn så kan alla tio bli medlem för 300kr.
Om Shoei Raid || satt som en smäck är det väll en bra hjälm![]()
Många som tjatar om att hjälmen måste vara svindyr annars är den kass, man börjar ju fundera.
Om den sitter bra, har en ljudnivå som accepteras och inte väger för mycket är det bara att handla.![]()
Se'n måste den ju vara snygg också.![]()
För mig är det tyvärr oftast så att jag inte nöjer mig med de något billigare hjälmarna. Har dessutom svårt att hitta hjälmar som sitter skönt på huvet.![]()
Man måste inte ha en svindyr hjälm men är de lite dyrare så är det som regel lite bättre mtrl, framförallt bättre ventilation och tvättbar inredning.Om Shoei Raid || satt som en smäck är det väll en bra hjälm![]()
Många som tjatar om att hjälmen måste vara svindyr annars är den kass, man börjar ju fundera.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |