Norrlands MC, Formvägen 11, Ersboda
Vet inte om jag kan hålla med, jag lämnade in min Honda för rep. och vart lovad att kunna hämta den 14:00 men när jag kom för att hämta den hade dom precis börjat med den. Detta medförde att jag fick vänta till 18:30 innan jag kunde lämna Norrlands Mc.
Detta var dock inte slutet på problemen, när jag hade kommit hem med cykeln och började köra med den (jag drog den på släpvagn) så upptäckte jag att den började läcka olja från ventilkåpan. När jag skruvade lös skruven där det läckte upptäkte jag att dom hade dragit sönder gängan i toppen.
När jag kontaktade dom om felet så lät dom inte särskillt intresserade att göra något åt problemet utan dom sa att jag kunde ju komma förbi så skulle dom titta på det. Nu var det ju så att det gick inte köra med den då det läckte ganska friskt och då jag bor ca.22 mil ifrån Umeå så var jag inte särskillt road av att dra den på släpvagn 44 mil en gång till, så jag frågade om jag inte kunde hitta någon på orten som kunde fixa gängen och det skulle ju gå bra.
När skotermeken fixat gängen och även fått tyst på varvräknaren som börjat väsnas efter verkstadsbesöket,så mailade jag in en kopia på kvittot(två gånger) men dom hörde inte av sig. Tydligen var dom inte så intresserade av att ta hand om sina misstag.
Så jag kan inte rekomendera Norrlands MC utan blir det en Honda även nästa gång så får jag leta upp någon annan verkstad.