Jag har beställt från Sharkspeed. Bandit Urban Semi kevlar och till frun Lady Barricade (Ja jag vet, namnen alltså...) Kan återkomma när jag får grejerna. Så långt har de inte varit speciellt snabba på att skicka. Det var kanske en tuff midsommar.Ni som kör med mc hoodie, alltså hoodie med inbyggda skydd och något sorts glidskydd. Vad kör ni med och är det någon hoodie ni kan rekommendera?
Har försökt läsa lite om den men dåligt med info. Är den A eller AA klassad?Kör men en Richa titan 2. Grymt nöjd med den
AAHar försökt läsa lite om den men dåligt med info. Är den A eller AA klassad?
Ja man vill nog inte vurpa i farter över 50.Jag har själv hoodie men funderar på hur bra skydden funkar om man ramlar. Hoodien sitter ju rätt löst och skydden lär glida iväg från t ex armbågen
FortNine sa väl att dom där skydden inte va nåt att ha ändå? Snarare falsk känsla av trygghet. Det som var viktigt var väl att det fanns slitskydd att glida på. Ont skulle det göra i vilket fall. Det enda skydd jag väljer ha kvar i alla lägen är det över ryggen. Sen beror det på. Vet jag att jag ska köra där det finns risk för vassa stenar, grenar och flygande stenar från framförvarande så vill jag gärna ha skydd. Rödblåa märken på bröstet eller smalbenen är inte roligt.Jag har själv hoodie men funderar på hur bra skydden funkar om man ramlar. Hoodien sitter ju rätt löst och skydden lär glida iväg från t ex armbågen
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|