tarmac
Med lem
Men gottsnuff... jag är ju bakis!Gottschalk skrev:2216596Ska vi träffas vid 11-11.30 vid korvmojjen fästningen och sedan åka vidare till GP. Jag är där ca11.15 iaf.
See ya all
Men gottsnuff... jag är ju bakis!Gottschalk skrev:2216596Ska vi träffas vid 11-11.30 vid korvmojjen fästningen och sedan åka vidare till GP. Jag är där ca11.15 iaf.
See ya all
Hallå Martin!. Ska ner till stan å kolla minst en båt, drar nog inte förrän 12 men ring om du ser detta så mös vi upp... 0704 878061 J the manGottschalk skrev:2216596Ska vi träffas vid 11-11.30 vid korvmojjen fästningen och sedan åka vidare till GP. Jag är där ca11.15 iaf.
See ya all
Who'sYourDaddy skrev:2216201Nej, det var inte jag. Hann inte med att göra staden osäker idag
Jag brukar inte stöta på så mycket KTM:er när jag är ute i Kungälv heller, några husabergare fanns förra året och i år har ju Mr_Soap skaffat en också, vi har åkt nångång ihop.
Ledsen för ditt ofrivilliga huliganrykte...
Mr_SoaP skrev:2216841Börjar bli ett par husor nu alltså Åkt me Robertzon ett par ggr o så har polarn o hans granne varsin 04,a dock i gråbo... men det finns ju 2 till i Kungälv/ytterby mötte iallafall 2 utan för city gross för ett par dagar sedan såg ut att ha helt nya fram däck iallafall höhö =p ingen som har koll på vilka det e?
//Jocke
tarmac skrev:2216626Men gottsnuff... jag är ju bakis!
Chris skrev:2217946Gottschalk....
Är det du som höll på med bilstereo tidigare?
Jag är ju också i den branschen
Gottschalk skrev:2218107Jepp
Tävlar du fortfarande eller ??
Proudfoot skrev:2219455Då måste jag som lekman fråga vad tycker ni om DLS ?
tarmac skrev:2217160Gårdagens sväng.
Kungälv - Lilla edet - Svanesund - Mollösund (burgare & glass på bryggan) o sen hem via Tjörn & Stenungsund.
Licious hoj fick lite fnatt, så jag fick donera mitt batteri till bättre behövande
Mycket riktigtBlack Pearl skrev:2219616Visst var ni vid Mc Donalds...i Kungälv? I alla fall var det jag som hade den svarta Suzukin och pratade med "snigel" för visst e det han på bilden Hoppas ni hade en trevlig tur..Det hade jag i all fall
tarmac skrev:2221338
------------------------------
PS. Blev förövrigt en LÅÅÅÅÅÅNG tur idag också, men det får Dave berätta mer om själv
Dave skrev:2223213Jag gissar att det såg rätt flummigt ut att bli omkörd av en kille med en bazooka på ryggen.
Den var inte vidare bekväm om man säger
TackarCathy skrev:2223271Den där bekväma bazookan såg jag igår!!! Fast jag satt i en bil...
Snygg hoj!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |