MC i Kungälv

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Proudfoot skrev:
2260924 Alla italienare, italien är en vit fläck på kartan för mig. har bara varit i Rom och Venedig men det är väll inte italien va.. :) Hade för mig att allt där nere hette Fiat... :hihi Förlåt Lynn skall inte upprepas. :huvet

It`s a deal!
Från och med nu så heter allt från italien Fiat, gissa om ferrari,lamborghini, ducce m.m. ägarna kommer att bli skitsura :rofl

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Hoj
Suzuki GSX1100F
GARV :hihi Uj vad har jag nu ställt te med hade en gång i tiden en Espada jag tror att den hette Fiat i förnamn eller var det Lambo Fiat. Hoppas att Mafiaso har humor :Bugar så det inte står en massa svarta Fiat Limos utanför Lycke gamla kyrkogård när jag åker till stan i morn med min skurhink till bambystaket... :lol Men jag håller med dig det är enklast...

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Gottschalk skrev:
2260947 It`s a deal!
Från och med nu så heter allt från italien Fiat, gissa om ferrari,lamborghini, ducce m.m. ägarna kommer att bli skitsura :rofl

Trodde att allt i Italien redan ägdes av FIAT...
...Men så kom jag ju på att SKODA(Volksvagen/Seat/Audi) äger ju Lambo... *SKRATT*

...Och insekter större än 4cm kallar vi för gråsparv!

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Hoj
Suzuki GSX1100F
Aj Aj nu får vi ta det lungt, Inget fel på en Italienare (bara för att man är avund) dom kan allt göra redigt bra maskiner. Jag kommer ihåg en gång när man skulle köra HD (kallades då för av japs ägare Hemsk Dålig) hur märkes beroende allt var o det var inte kul. Förlåt alla Italienare vi bara skojar.... :Bugar :Bugar :Bugar

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Proudfoot skrev:
2259972 :D Ja Lynn har väll bara en syn på det som inte börjar med DUC.. men allaförslag på en kul kurvmaskin. en annan som tog sitt mc kort 78 har bara kört 70 och 80 talare som man är van med att bryta ner i kurvorna, dags att prova på nått nytt tror jag.

Hmpf... förolämpa mig inte :mad: :gnissla

Jag kör ju APRILIA :4skrika

Roadrunner69 skrev:
2259897 ... Du kan ju fråga lynn om den ser bra ut bakifrån!!! :hihi Den e ganska tungjobbad men rolig som fan..... /QUOTE]

*fnys*

Du snackar din skit.....

Vad jag hört så har du ju redan erkänt att min är snyggare än din... :hihi

:pannkyss

Last edited:

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Gottschalk skrev:
2260731 Bekräftas !!
Klart, det är ju dumt att skilja på Italienska märken, bättre att dra alla över en kam. Twin som twin :lol :lol
Sen är det ju aldrig fel att märka ord, iofs....

hmm... visst... sådana tankar kan du alltid säga högt... men vet ju att du ÄLSKAR ljudet av en twin :hihi

Vem var det som var tvungen att Burna med en twin förra året på Lelleträffen ??? :va :hihi
Och min hoj var det då med :banana

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Hoj
Suzuki GSX1100F
Hejsan Lynn vaderen inte arger på mig jag skojade bara med glimten i ögat (götet humor) Jag vet att Italienare av hävd bygger med design. Med andra ord dom gör snygga fordon. så återigen förlåt :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
För humorn.

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Lynn skrev:
2262559 hmm... visst... sådana tankar kan du alltid säga högt... men vet ju att du ÄLSKAR ljudet av en twin :hihi

Vem var det som var tvungen att Burna med en twin förra året på Lelleträffen ??? :va :hihi
Och min hoj var det då med :banana

Har aldrig förnekat att jag älskar hur era mc låter :va
Staffan börna skitcoolt förra året :tummenupp
Man kan ju alltid skoja lite om märkeshysterin hit och dit !!

Har yster syster hämtat bågen idag?? Är på väg att bli kraftigt förkyld så jag kunde inte komma förbi idag :gnissla

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Gottschalk skrev:
2263054 Har aldrig förnekat att jag älskar hur era mc låter :va
Staffan börna skitcoolt förra året :tummenupp
Man kan ju alltid skoja lite om märkeshysterin hit och dit !!

Har yster syster hämtat bågen idag?? Är på väg att bli kraftigt förkyld så jag kunde inte komma förbi idag :gnissla

:hihi vet att du tycker om ljudet...

japp... har kört den till nödinge idag... kan ju inte påstå att jag var överförtjust då vädret verkligen inte var på vår sida :huvet
Men alltid kul med en nöjd syster så snart får du börja övningsköra med henne :banana

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Proudfoot skrev:
2262911 Hejsan Lynn vaderen inte arger på mig jag skojade bara med glimten i ögat (götet humor) Jag vet att Italienare av hävd bygger med design. Med andra ord dom gör snygga fordon. så återigen förlåt :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
För humorn.

instämmer helt i att de bygger grym design... :hihi

Klart jag vet att du har humor... :hihi

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Lynn skrev:
2263434 :hihi vet att du tycker om ljudet...

japp... har kört den till nödinge idag... kan ju inte påstå att jag var överförtjust då vädret verkligen inte var på vår sida :huvet
Men alltid kul med en nöjd syster så snart får du börja övningsköra med henne :banana

....från trollhättan ????
Ska bli skoj att se den sen, speciellet med yrvädret på :tummenupp

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
Lynn skrev:
2263434 :hihi vet att du tycker om ljudet...

Jag ska köra upp min dit imån från sundhammar, hoppas det är "lite" bättre väder då :3freak

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Silikongrått, pigg färg... Efter ett ohemult regnande igår så ser det inte ut att bli bättre idag heller...

...imorgon kanske...

Kan fö. berätta att Tarmac har spottats två gånger med sin P.I.M.P Merc och en gång på hojen under helgen... annars tämligen dött downtown...

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Mary skrev:
2263541 Jag ska köra upp min dit imån från sundhammar, hoppas det är "lite" bättre väder då :3freak

Håller tummarna för dig vännen :tummenupp

Jag har inga som helst planer på att köra hoj förrän tidigast till helgen... de lovar fint väder då ju... men man ska inte tro allt man hör/läser... :3freak

Ska hon med ut en tur om vädrets makter är på vår sida???? :)

desmoquattro

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ducati 848 Speciale
Gottschalk skrev:
2260947 It`s a deal!

Hmm, well detta vet jag inte om vi samtycker med, men det är ju som det är... :cdevil

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Gottschalk skrev:
2263455 ....från trollhättan ????
Ska bli skoj att se den sen, speciellet med yrvädret på :tummenupp

Klart jag körde från Trollhättan.. det var ju där hon köpte den :)

Tror nog hon kommer vänja sig vid den snart... :hihi men instämmer att hon kan vara ett yrväder...

Sååå Caina.. om du läser detta så tycker jag om dig ändå :pannkyss

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
Lynn skrev:
2264696 Håller tummarna för dig vännen :tummenupp

Jag har inga som helst planer på att köra hoj förrän tidigast till helgen... de lovar fint väder då ju... men man ska inte tro allt man hör/läser... :3freak

Ska hon med ut en tur om vädrets makter är på vår sida???? :)
Ja, det låter gött!

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Ripper skrev:
2264675 Silikongrått, pigg färg... Efter ett ohemult regnande igår så ser det inte ut att bli bättre idag heller...

...imorgon kanske...

Kan fö. berätta att Tarmac har spottats två gånger med sin P.I.M.P Merc och en gång på hojen under helgen... annars tämligen dött downtown...
:yoparty

Gottschalk skrev:
2260731 Bekräftas !!
Klart, det är ju dumt att skilja på Italienska märken, bättre att dra alla över en kam. Twin som twin :lol :lol
Sen är det ju aldrig fel att märka ord, iofs....
Skall vi ändå snacka kammar och märka ord, så finns det ju även twincam :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...