MC i Kungälv

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Hoj
Suzuki GSX1100F
Gottschalk skrev:
2307414
tarmac skrev:
2307176

Inne i alingsås, nu när jag var på hemväg, så möter jag en jävla kärring i en silvermetallic corolla. o vad fan gör hon? JO! Hon skickar ut näven så långt det bara går och ger mig fingret!!! :3freak
QUOTE]

Skön kärring :rofl
Jag hade gjort likadant :yoparty

Tarmac har du tänkt på att hon kanske flörtade eller har träffat Mr Beam och tror att man hälsar så :)

Jag hade nog bara tagit reg nr och stannat vid första Bussfickan ringt farbror Polis och frågat vem det var som ägde en bil med Reg nr för hon står så dåligt parkerad. Vill bara ha tag på hennne för att få flyttad bilen. Sedan ringt 118 118 fått nummret till hennes mobil. Fågat om hon vill gå på date med mig.. Hon kommer aldrig göra så igen. Har gjort detta förr med en som låg och bromsade framför långradaren,, gissa att dom blir paffa när dom tror att dom är helt anonyma i sina plåtlådor..

Så på er ta inte vad som helst- :hihi

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Ingen härifrån som körde ifrån Marstrand igår? R6/1 samt en svart maskin som dundrade om stackars lilla mig på min vibrator :rolleyes:

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Blir så trött! Skulle plocka av mitt framhjul igår. Skall krängas på nytt däck imorgon. Lyckas inte få loss centrumbulten med de låtsasverktyg som finns med i verktygssatsen. Får helt enkelt ge upp :( ...dock efter att jag märker att mina bromsbelägg fram är näst intill slut!
Kan förhoppningsvis låna verktyg av en polares farsa.

Måste ju fixa allt INNAN resan... o jag åker på jobb på söndag o är inte hemma förrän vi sticker iväg.

Känns liiite stressigt nu!
Men det eeeooordnar saaaaiiijj, som timbuktu säger... får vi hoppas :gnissla

westinrobert

Brummmm
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Crescent Compakt brun -69
Tjena gubbar o kärringar =)

Falkenberg (bankörning för alla=) imorgon 19/7 mellan 17.00 och 20.00.

Man behöver vara där en stund innan, så det får bära av från Göteborg/Kungälv omkring 15.00.

Är det någon som planerat att åka ner? Vi kan ju träffas o köra i klunga i så fall.

Johan_Wi

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
Kawa ZRX 1100 och "Kinamoto"
Ingen som vill åka en sväng imorgon onsdag?
Till Alingsås för att äta glass eller ngt... :)

/ Johan

Mcbrud

Guest
var det sporthojsgänget från kungälv som stod och pustade ut vid sportex i måndags kväll? var ute med vovven då så...

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Sitta löst...

Efter en engagerad tur på GPslingan häromdagen tyckte jag att det började fläkta och blåsa mer än vanligt i ansiktet... känner efter, jo visiret är helt stängt...får väl stänga ventilen i hakpartiet... Ehh... det finns ingen ventil att stänga. Stannar och känner efter. Mycket riktigt, ventilen har flugit sin kos. Så från backamo till kungälv kände jag mig som carola på melodifestival...

Men annars så går det bra nästan jämt... :)

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Nu börjar hojen bli redo för europa :)

Fått sig ett nytt framdäck o bromsklossar igår. Nytvättat & oljat luftfilter idag.
Skall bara ha på nya skylthållaren också... o spänna kedjan... o... :va

Nästan redo iaf...

Mötte en lika ökänd som svart ducce för en stund sedan när jag kom från havet för en stund sedan. Åkte dock pimpmercan då.

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Lärde känna dig via gemensamma intressen för nästan 10 år sen, och träffade på dig igen i somras, nu på en båge, lika glad som alltid.

Vila i frid Rikard...

Kör försiktigt där ute.....

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Helgen är räddad!?!

Nä, nu skall jag hitta mig lite småvägar till livs... får se på måndag vart det blev åkt nånstans.

Vi ses därute!

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Hurra!!!

Tack till dig Mary som fick ut oss på en liten mc-tur igår... behövdes efter allt jobb hemma... :banana
Vi ses hemma hos Zeke ikväll för lite :fyllisar

Vem vet kanske vi ser fler härifrån på fästningen ikväll :)

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki DR650 -97
Varför??

Jaså du ska sälja hojen GOTTSCHALK!!
Ska du lägga åkandet på is eller byta upp dig lite.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept