MC i Kungälv

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
*ler*

Hörde ni mig i lördags när jag brappade på gasen på beemern när jag rullade förbi erat? :)

Jasså det var du??? :tummenupp :D
Hörde en radfyra som drog på när jag stod och jobbade hemma :huvet :huvet Blev grymt avis... vill ju också köra hoj...

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Då va iallafall jag oskyldig =P

*skratt*
Japp... har ju redan hittat den skyldige... han gjorde sig till känna :D
Det var ju Ripper som frågade om jag hört honom :D :D

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
*skratt*
Japp... har ju redan hittat den skyldige... han gjorde sig till känna :D
Det var ju Ripper som frågade om jag hört honom :D :D

hehe =P missa det :näsblod
suck vill inte sitta på jobbet o knega....... Fast gött e det att jag tänker sluta tidigare o sticka ut o åka vid 1130 =P :yoparty :banana :banana

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
hehe =P missa det :näsblod
suck vill inte sitta på jobbet o knega....... Fast gött e det att jag tänker sluta tidigare o sticka ut o åka vid 1130 =P :yoparty :banana :banana

ojojoj... somliga har det bra... en annan sitter instängd på ett kontor fram till 15:45:huvet
Förvisso har man tvåhjuligt fordon med sig till jobbet med det har tyvärr ingen motor... så inget kul blir det på hemvägen heller :D
Och sen är det bara att fortsätta fixa på hus :va undra om man verkligen har ett liv:va

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
ojojoj... somliga har det bra... en annan sitter instängd på ett kontor fram till 15:45:huvet
Förvisso har man tvåhjuligt fordon med sig till jobbet med det har tyvärr ingen motor... så inget kul blir det på hemvägen heller :D
Och sen är det bara att fortsätta fixa på hus :va undra om man verkligen har ett liv:va

Jo det har man ju undrat både 1 o 2 gånger när man sitter på jobbet. men av ngn konstig anledning går det över så fort man tänker eller sätter sig på hojjen eller bara slutar jobbet o får gå hem =P

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Fest på Hojride MC

Hej vänner

Glöm inte av den grymma festen på Hojride MC nästa lördag 26 maj:yoparty

Partyt startar vid 21
Liveband rockar loss, DJ lirar bra dansmusik, drickat är billigt och en massa folk blir det :tummenupp :yoparty
Allt detta för endast 100kr/pers och biljetter finns att få ifrån Gottschalk, Cathy eller mig själv :)

Hoppas att det blir ett gäng som kommer härifrån :tummenupp

För vägbeskrivning gå in på www.hojridemc.com

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Hej vänner

Partyt startar vid 21
Liveband rockar loss, DJ lirar bra dansmusik, drickat är billigt och en massa folk blir det :tummenupp :yoparty
Allt detta för endast 100kr/pers och biljetter finns att få ifrån Gottschalk, Cathy eller mig själv

Fan att man jobbar då!
Förövrigt tycker jag att alla skall infinna sig på Diamond dogs nu på söndag.
Då spelar mina polare "Faster Fuel" där. går på vid nio typ.
:fyllisar :rock :slicka :dricka :pussa :Rockbanan :öl :tuttar

Smakprov finns på www.myspace.com/fasterfuel

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Fan att man jobbar då!
Förövrigt tycker jag att alla skall infinna sig på Diamond dogs nu på söndag.
Då spelar mina polare "Faster Fuel" där. går på vid nio typ.
:fyllisar :rock :slicka :dricka :pussa :Rockbanan :öl :tuttar

Smakprov finns på www.myspace.com/fasterfuel

hmm man kanske skulle ta och se om man kunde ta sig dit :)
får se vad husfixet säger

Du får se till att komma på nästa fest då, sista lördagen i augusti :yoparty :tuttar

Nu finns biljetter till Hojridefesten att hämta hos mig om det är någon som är intresserad.. bara att skicka ett PM :tummenupp

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Hej vänner

Partyt startar vid 21
Allt detta för endast 100kr/pers och biljetter finns att få ifrån Gottschalk, Cathy eller mig själv :)

Fester o fester :D ....blir det ingen samåkning snart?? :confused: jag vill :hojraket :2cool

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Fester o fester :D ....blir det ingen samåkning snart?? :confused: jag vill :hojraket :2cool
Har du fått ner dina hojar?

För egen del så insåg jag att jag skall besikta hojen på måndag morgon... och jag skall på bröllop till skåne hela helgen... Det hade väl inte varit något krux om inte bakdäcket var helt slut...*bita naglar* ...men igår fick vi göra en abrovinch med ett bättre begagnat däck, för jag har naturligt vis beställt en ny våffla till bak, men den behagar nog inte dyka upp före måndag morgon...

Så nu står hon i garaget med igenproppade pipor och ett däck med bra mönster... :)

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Tjenare! Marcus från Tjörn!! inte jätte långt.. Köpte en ninja 600 för typ 2 veckor sedan...

En blå?

Tisdag?
Om vädret tillåter :)

jag är på :tummenupp

Har du fått ner dina hojar?

För egen del så insåg jag att jag skall besikta hojen på måndag morgon... och jag skall på bröllop till skåne hela helgen... Det hade väl inte varit något krux om inte bakdäcket var helt slut...*bita naglar* ...men igår fick vi göra en abrovinch med ett bättre begagnat däck, för jag har naturligt vis beställt en ny våffla till bak, men den behagar nog inte dyka upp före måndag morgon...

Så nu står hon i garaget med igenproppade pipor och ett däck med bra mönster... :)

Japp....tvättade o putsade Spettan idag :yoparty Så jag är på :tummenupp

Last edited:

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
Jag satt å jobbade i godan ro i vakten på Kexen när jag såg 3 eller om d var 4 skönheter åka förbi en bit bort...
en röd sport av nåt slag, å en orange duke tror jag å sen en svart motard... Kan ni inte svänga förbi å säga hej nästa gång så jag får dregla lite när jag har långtråkigt på jobbet!! :gnissla

(den röda åkte förbi mitt framför näsan på mej lite senare... mums!)

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Jag satt å jobbade i godan ro i vakten på Kexen när jag såg 3 eller om d var 4 skönheter åka förbi en bit bort...
en röd sport av nåt slag, å en orange duke tror jag å sen en svart motard... Kan ni inte svänga förbi å säga hej nästa gång så jag får dregla lite när jag har långtråkigt på jobbet!! :gnissla

(den röda åkte förbi mitt framför näsan på mej lite senare... mums!)

Förstår hur du kände dig...ägnade dagen åt att tvätta och gnida lite på hojen + lite moget trädgårdsarbete :rolleyes: Nu råkar jag bo precis innan Torskogs slott så det var fullt pådrag hela dan...och en del stod på bra. :tummenupp :tummenupp ...riktigt jobbigt att se. Tror aldrig jag kört gräsklippare så snabbt....tror nästan jag hade ställ runt flaggstången....:D

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Förstår hur du kände dig...ägnade dagen åt att tvätta och gnida lite på hojen + lite moget trädgårdsarbete :rolleyes: Nu råkar jag bo precis innan Torskogs slott så det var fullt pådrag hela dan...och en del stod på bra. :tummenupp :tummenupp ...riktigt jobbigt att se. Tror aldrig jag kört gräsklippare så snabbt....tror nästan jag hade ställ runt flaggstången....:D

Är det på höger sida av vägen om man kommer från kungälv sett? jag o en polare åkte förbi igår såg en hoj i ett öppet garage på högersida en bit innan slottet. eller var det dig o några andra som vi mötte efter rondellen?
Kanske får svänga in på en kaffe ngn gån när man far förbi eller slita me dig ut =P

// Joakim

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska