fazerfun
Gudomlig sporthojare
*feck* Skulle ha läst tråden innan jag stack på en omväg hem från jobbet... MenMen, jag hade en go tur i alla fall trots brist på sällskap.
(Brötade förbi Casa dela Fazer så gott jag kunde igår)
*feck* Skulle ha läst tråden innan jag stack på en omväg hem från jobbet... MenMen, jag hade en go tur i alla fall trots brist på sällskap.
(Brötade förbi Casa dela Fazer så gott jag kunde igår)
![]()
misstänkte att det var du...sätt på farthållaren och slå av handtagsvärmarna så kan du hälsa nästa gång...tom kanske fånga en nybakad muffins i flykten...
![]()
![]()
när är det muffinskastning??? Jag vill ha![]()
nu har jag käkat en bit mat och skall ge mig ut och rasta hojen lite.
har ju inte kört på två veckor![]()
Nu? Jobbar inte du?
Hmm inte jag heller come to think of it men jag har å andra sidan två smådamer som ska underhållas. Annars hade jag gärna hängt på, har inte startat Spettan på över en vecka.![]()
Muffinskastning varje lördag. De 10 första fångade får kaffe![]()
![]()
misstänkte att det var du...sätt på farthållaren och slå av handtagsvärmarna så kan du hälsa nästa gång...tom kanske fånga en nybakad muffins i flykten...
![]()
![]()
En snabb fråga bara på forumet![]()
Vem är det som kör den fina Hypermotarden i stada??
Har mött eller sett er flera ggr och alltid ligger denna skönhet i täten![]()
Om det blir väder på söndag så tänkte jag åka till Knutstorp och kolla på BoTT/ERF. Så om nån vill ladda på en "söder om åsen"-tour så är det bara att hojta till. Tänkte inte ta några motorvägar ner...
Naturligtvis så spelar vädret in och beslut om färd lär tas tämligen tätt inpå avfärd, men jag siktar på takeoff vid 08-ish.
*skrattar* Skulle jag slått av handtagsvärmen så skulle jag ändå inte kunna släppa styret... ..det var inte skitvarmt
Cruise-controlen var inställd mellan warp-speed och mach2 så jag bryggde kaffe i ruffen när jag passerade, därför vinkade jag inte.![]()
Ingen som är sugen på att åka en sväng? Typ nu?
Fick ett felmeddelande på hojen igår så jag har varit på johans och fått lambdan bytt.
Har precis smort kedjan o lagt på kapellet o allt...
Men kan tänka mig en sväng till om en liten stund.
Skall bara käka nåt först
...o byta till klart visir så det inte blir kväll så fort![]()
Ok. Kan du inte messa till 0739-105754 när du är redo? Går ut och byter visir nu...![]()
Ok. Kan du inte messa till 0739-105754 när du är redo? Går ut och byter visir nu...![]()
Tack för svängen! Hoppas på mindre ko-fekalier på vägen nästa gång![]()
Åka i kväll kanske?
Och var höll du hus igår?![]()
![]()
Ikväll är dessvärre kört, satsar på söndag om vädret tillåter.![]()
Jag körde från jobbet utan att kolla här först... och hade bestämt mig för späkning på gymmet istället... (vilket visade sig lika lönlöst som vanligt)
På söndag blire åka av till Knudan eller så tänkte jag ta en sväng med Stenungsundsfolket. Allt beroende på väderleken.
Men ikväll blir det en omväg hem från jobbet... undra åt vilket håll man far... *fundera* ...vi får la se![]()
![]()
WOOOHOOO!!!!!!
McGyver på tv nu ju!![]()
![]()
![]()
![]()
...framför allt![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras