MC-jacka - rabatter ?

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
Ska köpa ny jacka till motorcykelsäsongen som börjar närma sig. Har hittat några jackor som jag tycker sitter bra och högst upp på listan hamnar Scott Tp Drake Svart/röd
8671_master.jpg

Har vi någon rabatt där? ska man köpa före eller efter mässan? Beställa internet kanske om det blir mkt billigare... help me :)

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Nu vet jag inte vilken butik du sett den i härifrån stan, men..
Vi har/ har haft rabatt på Norrlands MC (10% om jag inte minns fel mot uppvisande av medlemskort) och tror även vi förhandlade till samma rabatt på Cross & MC bolaget.

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
synd att det var two wheels jag hittade den på då :D Btw så har jag inte fått något medlemskort eller annat tecken på att jag betalat (förutom att jag fick igen pengarna som jag betalade för mycket :))

vhasi

Stenhård MC
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z750R -12
Har klubben försökt få till stånd något samarbete med Two Wheels utan att lyckas eller har det inte varit intressant från klubbens sida?

Järven

Loch Ness
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
GSX-R 1100-92(såld) Yamaha FZ1-S
synd att det var two wheels jag hittade den på då :D Btw så har jag inte fått något medlemskort eller annat tecken på att jag betalat (förutom att jag fick igen pengarna som jag betalade för mycket :))

Sen nån månad är det jag som ska fixa sånt. Synd bara att jag har så jädra mycket att göra på jobbet just nu så jag hinner ingenting. De jag vet att jag träffar då och då orkar jag inte skicka ut medlemskorten till utan du får det direkt från mig. Din betalning står nog på en av listorna jag har fått ta över.

-Freddy-

Guest
Har klubben försökt få till stånd något samarbete med Two Wheels utan att lyckas eller har det inte varit intressant från klubbens sida?

Tjena. Jag var inte med på den tiden då rabbaterna ordnades, men självklart borde det finnas intresse och då tror jag att jag talar för resten också, det gynnar ju oss alla.

vhasi

Stenhård MC
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z750R -12
Jag har tänkt ta upp några andra PR-frågor med Nils när han är tillbaka från ledighet (troligtvis i nästa vecka), så jag kan lägga till samarbete med UMCC på den listan. Eftersom jag egentligen inte har något med företagets marknadsföring att göra (verkstadsslav som man är) kan jag dock bara tipsa honom om saker, så det kan ju vara bra om någon från klubben tar kontakt med honom också för att visa att intresse finns.

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi hade ett bra samarbete med Two Wheels förut vad jag vet. Men nånting hände på vägen om man säger så..

vhasi

Stenhård MC
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z750R -12
Vad ska man säga? Den ser tillräckligt bra ut för att jag skulle köpa en om jag inte redan hade mer utrustning än jag behöver. :)

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
2hjuuls

Kan berätta om att inte ens BMW-klubben har några rabatter på Two-Wheels längre. De har nämligen frångått grupp-rabatterna och infört personlig rabatt på det du köper. Köper du mycket får du mer rabatt.
Intresserad? Fråga efter rabattkortet då du handlar!

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
personlig rabbat sux! Man kan ju inte hålla sig till ett ställe när de bara säljer vissa märken osv... kanske får bli en internetbeställning i protest :)

vhasi

Stenhård MC
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z750R -12
Upplys gärna butikspersonalen på Two Wheels om att när klubbmedlemmar inte har rabatt blir det billigare att beställa på nätet, så kan de framföra det till ledningen. Andreas och jag har väldigt många åsikter om hur kundrelationer skulle kunna förbättras men det är vad kunderna tycker som spelar roll, inte vad vi säger.

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Hoj
Såld
den verkar ju rätt nice men jag vågar nog inte beställa utan att först ha provat så storleken blir rätt

vhasi

Stenhård MC
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z750R -12
Prova den på Two Wheels, fråga personalen om klubbrabatt och när de säger att det inte finns någon säger du att då beställer du en på nätet istället för det finns ingen anledning för dig att visa stöd för lokala handlare om de inte visar något stöd för lokala klubbar.

Men säg inte att jag sagt det. :)

Last edited:

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Prova den på Two Wheels, fråga personalen om klubbrabatt och när de säger att det inte finns någon säger du att då beställer du en på nätet istället för det finns ingen anledning för dig att visa stöd för lokala handlare om de inte visar något stöd för lokala klubbar.

Men säg inte att jag sagt det. :)

:tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad