HerrKarlsson
DU kan va medlem
hur tusan kan den där vara så billig??
hej cissi förresten.
hej cissi förresten.
fan jag kanske får köpa jackjäveln där ändå... beställa tar tid och jag vill kunna åka nu på onsdag om det är bra väder...
Beställde jackan på Twowheels (givetvis hade ju någon annan hunnit sno min storlek ), jag trode den skulle komma nu idag till dom så jag ringde och kollade, visar sig då att vi/dom/jag hade lite fel i beräkningen att den kanske skulle hinna komma idag, blir snarare i början mitten på v.16. Blev lite sne (som jag oftast blir när jag är sugen på något som sen inte blir som jag tänkt det) och började fundera på om jag skulle försöka avbeställa och sen beställa hos lelles (som skulle bli dyrare men dom hade den i lager och kunde skicka idag). Christian försöker övertala mig att vänta på jackan ändå, det övergick till ett trevligt samtal, där faanskapet på något vis lyckades övertala mig att vänta, några personliga anekdoter samt komplimanger om jackan osv så var jag bortgjord!
Skämt åsido, äntligen har man fått (början) till den där "personliga touchen" som åtminstone jag alltid letar efter när jag är ny på ett område.
kom ju på att jag måste fixa något skydd för halsen eftersom jackan var utan halsskydd eller vafan det nu kallas, får väl se om jag orkar ta mig dit innan jackan kommer för jag kan ju inte köra MC utan jacka?
Tips från Coachen: Skicka resterande arbetargänget på anekdot/komplimangs kurser såsom uppenbarligen Christian varit försöksperson på!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|