Mc jacka?

Vilken jacka är snyggast?

• Antal röstningar
    0

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Det får vi verkligen hoppas. För jag valde ju bara jackor som jag tycker är fula och sen måste jag ju köpa den jackan som röstas fram.

Skönt med lirare som bidrar med givande inlägg.
Jag är mest lite less på alla som bryr sig så förbannat i vad andra tycker att dom ska ha på sig eller vad dom ska ha för hojar. Who cares, så länge man trivs själv.

RC

-
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
-
bröderna nilssons vid polishuset i Helsingborg har en del Icon grejor... var där och käkade toscakaka och handlade lite:)
bra priser var det på Icon-grejorna också faktiskt

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Ska införskaffa en ny mc jacka till säsongen. Har hittat en hel del som verkar intressant. Tänkte därför ta hjälp av alla modemonster på SH.

Tänkte på en sak..

Ni som kör med en sån här jacka har ni en ryggskena under eller kör ni utan? Såg att vissa av jackorna redan har inbyggda skydd .. men dom kanske inte är nått att lita på .. :va

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Ska införskaffa en ny mc jacka till säsongen. Har hittat en hel del som verkar intressant. Tänkte därför ta hjälp av alla modemonster på SH.

Vilken jacka tycker ni är snyggast?

Fick bli en röst på både 1. Arlen Ness 4289 och 7. Icon crest Tänkte köpt Arlen nessen men den satt inte så bra.

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Dom skydden är INTE att lita på så man gör bäst i ta ut dom o ha egen ryggskena..om man bryr sig om sin ryggrad :nicka

Vadå ta ut dem? de är väl bara låta dem sitta kvar och ha en extern ryggskena under som vanligt?

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Riktigt snygga ´jackor helt klart! Döskallen är väl ett alternativ den dagen du får nog och gör en Punisher.

Vart i Sthlmstrakten hittar man butiker som säljer ICON/ARLEN kläder?

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
jag tror arlen ness är bästa valet... både enligt mig och större delen av SH's modegurus uppenbarligen... 3 arlen ness jackor har fler röster än 4 icon ;)

arlen ness 2494 helt klart mest stilren av alternativen!

Sgt Liberia

Guest
Någon som vet om det finns Arlen Ness återförsäljare i Stockholm eller i närliggande städer?

KungLudde

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
GPZ 600 i slutet av 80-talet, 600 Monster,600 Hornet och ZRX 1100 i slutet av 90-talet, 2006 Triumph Speed Triple 04:a, nu Aprilia Tuonon V4R 2012...
Nessjackorna är jävligt snygga men Icon´s är också snygga och har definitivt mer attityd. Dock skulle jag inte köpa "Skull Midnight Motorhead Jacket" (som den heter i USA) om jag var du!
Jag helst vill vara ensam om den:D . Eller ju färre ju bättre....

Priset här hemma ligger på 6500Sek men det blir avsevärt billigare att ta den från USA. Jackan kompletterar min hjälm (som är på väg hem) bra:kär

463b6539333cf5bf0a37beeb62e3cdb8_rough.jpg

5edd333a376deb8460b8a6b262efdbf0_rough.jpg

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM